  • Data: 2003-02-21 11:28:49
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa
    Od: "Albercik" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I to wcale nie musza byc DEBILE - to, ze na koncu sciezki jest "gola dupa"
    > nie zmienia faktu, ze rownie dobrze moze to byc "dobra praca" albo "super
    > kredyt". Tak wlasnie dzialaja naciagacze a firmy "dialerkowe" wlasnie
    takimi
    > naciagaczami sa. Niestety nie mozna im dolozyc prawnie :-(

    Z takimi dialerkami to sie jeszcze nie spotkalem - ale mysle ze wielu osobom
    podsunales niezly pomysl.
    Dla mnie kazde uzycie dialerka - jet oznaka bezmyslnosci - chyba ze ktos
    robi to swiadomie, ewidentnie na stronach na ktorych sa oferty pracy
    (normalne - nie agencji towarzyskich) nie ma szansy natknac sie na dialer.

    Dla mnie sprawa jest oczywista - kazdy uzytkownik powinien ponosic
    konsekwencje swoich czynow. Bo niby dlaczego tpsa ma odpowiadac za wirusy
    przesylane za posrednictwem ich lacza? A dialerek dla mnie to jest taki
    wirus z regulaminem - krotszym lub dluzszym. Wirusek - ktorego na dodatek na
    wlasne zyczenie ludzie sobie instaluja - i wlasnie dlatego powinni za to
    placic.

    Pozdrawiam
    Albercik