  • Data: 2003-02-22 12:20:16
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa
    Od: t...@w...pdi.net szukaj wiadomości tego autora

    Albercik <l...@w...pl> wrote:

    > Z takimi dialerkami to sie jeszcze nie spotkalem - ale mysle ze wielu osobom
    > podsunales niezly pomysl.

    Nie ja to wymyslilem.

    1. Systemy argentynskie oferowane jako super korzystne kredyty, bez
    zabezpieczen i na niski procent. Klient ktory podpisal i nie przeczytal ze
    zrozumieniem napisanej specjalnie zawilym jezykiem umowy do ostatniej chwili
    mysli ze dostal normalny kredyt. Bajeczke o "zwyklym" kredycie podtrzymuja
    klamiacy jak najeci akwizytorzy.

    2. Firmy oferujace prace, ale zanim sie ja dostanie wplaca sie pare zlotych
    na "koszta". Oczywiscie nikt, nigdy zadnej pracy nie dostaje a "firma" zyje
    z owych kosztow.

    3. Agencje posrednictwa wynajmu, biora kase a potem zwodza klientow podajac
    im fikcyjne adresy i telefony.

    4. Dialerki... :-)

    Takich metod jest mnostwo. Tzw. metoda na kolumne Zygmunta albo "kup Pan
    tramwaj" :-) Oszusci zyjacy z dialerkow to tylko kolejny gatunek tych samych
    oszustow ale tacy ktorzy juz poznali uroki Internetu :-) Fakt, ze TPSA
    bierze w tym udzial jest dla mnie bulwersujacy. Nie wiem jak dziela sie z
    oszustami ale to chyba obojetne...

    > Dla mnie kazde uzycie dialerka - jet oznaka bezmyslnosci - chyba ze ktos
    > robi to swiadomie, ewidentnie na stronach na ktorych sa oferty pracy
    > (normalne - nie agencji towarzyskich) nie ma szansy natknac sie na dialer.

    To nie ma zadnego znaczenia GDZIE sie ktos natknal. Dialerkowcy wykorzystuja
    nieswiadomosc uzytkownikow - jest to nieetyczne. Po prostu.

    > Dla mnie sprawa jest oczywista - kazdy uzytkownik powinien ponosic
    > konsekwencje swoich czynow.

    To dlaczego skoro kazdy ponosi konsekwencje swoich czynow, w miastach
    (a i poza nimi) ogranicza sie predkosc samochodow? Dlaczego na mostach
    buduje sie barierki?

    > Bo niby dlaczego tpsa ma odpowiadac za wirusy
    > przesylane za posrednictwem ich lacza? A dialerek dla mnie to jest taki
    > wirus z regulaminem - krotszym lub dluzszym. Wirusek - ktorego na dodatek na
    > wlasne zyczenie ludzie sobie instaluja - i wlasnie dlatego powinni za to
    > placic.

    TPSA za to nie odpowiada, IMHO. Chociaz gdyby dalo im sie dobrac do tylka za
    wspieranie dialerkowych oszustow to byloby milo.

    > Pozdrawiam
    > Albercik

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski