  • Data: 2003-02-21 12:22:26
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "scream" <s...@...pl> wrote in message news:b3331i$nbj$1@news.onet.pl...

    > zobacz: http://scream.civ.pl/regulamin.gif
    > specjalnie dla Ciebie zakreśliłem czerwonym prostokątem

    Specjalnie pokazalem "czlowiekowi" o ktorym nie mam podstaw sadzic iz jest
    debilem.
    byl zdumiony, gdy dowiedzial sie ze naciskajac okienko z napisem ze ma 18
    lat pod napisem ze tu jest regulamin
    spowoduje zainstalowanie programu, ktory polaczy go pod platny numer za 5
    PLN/min...

    Strone pokazalem i w pomniejszeniu (cala na pol ekranu) i w powiekzeniu (nie
    miescis sie cala na ekranie)

    Boguslaw