  • Data: 2003-02-22 11:47:49
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "scream" <s...@...pl> wrote in message news:b35onq$3b0$1@news.onet.pl...

    > mysle ze nie

    > rozmawiał Pan z setkami ludzi na ten temat? Czy opiera sie Pan na
    > publikacjach prasowych?

    Na rozmowach ze znajomymi.
    wiekszosc byla ZDUMIONA, gdy dowiedziala sie, ze przez 0 -700
    mizna laczyc sie z internetem i oswiadczyli, ze wg nich to iz
    "podrzucacie" programik przelaczajacy polaczenie osobie ktora ine wykaze
    DOSTATECZNEJ UWAGI to oszustwo.

    > myśle, że nie będziemy zmieniać swojej polityki pod wpływem pańskich
    uwag..

    Ja tez tak mysle.
    Lecz sami rzucacie odpowiednie swiatlo na swa "polityke".

    Boguslaw