  • Data: 2003-02-20 15:06:10
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa
    Od: " marecki" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie. Ale numery 0700 należą do TP SA, do TP SA należą serwery
    > i stoją w ich firmach.
    > Reszta zajmuje się tylko dostarczeniem treści i jej obsługą.
    > To na TP SA spoczywa całkowita odpowiedzialność za systemowe
    > i techniczne działanie tej usługi.
    nie wiem gdzie stoja czyje serwery i caly ten sprzet do obslugi, ale podam
    dobry przyklad: posiadanie narkotykow w duzej ilosci jest karane, zalozmy, ze
    policja znajduje je w samochodzie w czyims garazujezeli to ty wypozyczyles
    samochod i ty masz umowe na wynajem garazu to tylko ty jestes winien.
    wlasciciele zarowno auta jak i powmioszczenia nie wiedza co ty w nim masz. a
    wg twojej teori oni tez "powinni byc rozstrzelani" :)