  • Data: 2003-02-21 08:47:31
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa
    Od: "Albercik" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zgadza się - mogą być. I to na Waszych barkach spoczywa by przez
    nieświadomie
    > nie korzystali z serwisu.
    >
    > Choć skala tego procederu wyraźnie pokazuje, że nie tylko cymbały
    nabierają
    > się na Wasze oszukańcze metody.

    nie mow areczku na wasze bo ja z dialerami nie mam nic wspolnego - poza tym
    ze jeszcze nigdy nie dalem sie na to nabrac.
    to ze uzytkownik jest debil i nie wie jak sie poslugiwac to jest ewidentnie
    jego wina - i do uswiadomienia ci tego daze.
    a to ze ktos przeleci przez wszystko (zaakceptuje) - bo na koncu tej sciezki
    jest gola dupa - to jest jego problem. tak jak juz napisalem - ja tez bym
    chcial sobie poogladac wszystko za frajer.

    a ty nie rob ludziom nadziei ze jest inaczej - bo tylko sie osmieszasz.

    Albercik