  • 1. Data: 2007-10-10 09:44:37
    Temat: Selekcjoner w klubie
    Od: "Grzesiex" <x...@x...pl>

    Witam
    Zastanawia mnie czy selekcjoner który nie chce wpuścić kogoś do klubu bez podania
    przyczyny nie
    łamie prawa? Chodzi o to że nie są jasno określone zasady kto może wejść do takiego
    klubu. zależy to
    tylko od widzimisię selekcjonera.

    --
    Grzesiex
    [PMS] Mondeo GHIA 2.0 zielone kombi :)

  • 2. Data: 2007-10-10 10:03:26
    Temat: Re: Selekcjoner w klubie
    Od: Robert Osowiecki <r...@r...art.pl>

    Grzesiex napisał(a):
> [...]
    przyczyny nie
    > łamie prawa? Chodzi o to że nie są jasno określone zasady kto może wejść do takiego

    "Jak cię selekcjoner wpuści to wchodzisz" - jak dla mnie to są jasno
    określone zasady :)

    R.

  • 3. Data: 2007-10-10 10:25:48
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Grzesiex porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    przyczyny nie
    > łamie prawa? Chodzi o to że nie są jasno określone zasady kto może wejść do takiego

    Zalezy od tego jaki to lokal. Poszukaj w archiwum
    --
    badzio

  • 4. Data: 2007-10-10 10:45:23
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Grzesiex" <x...@x...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > podania przyczyny nie łamie prawa? Chodzi o to że nie są jasno określone
    > zasady kto może wejść do takiego klubu. zależy to tylko od widzimisię

    zastanawia mne czy tylko google sie popsulo czy moze ty jestes zbyt leniwy aby
    pokopac w archiwum, temat pojawia sie dosc czest, a konkluzja jest taka

    nie ma prawa cie nie wpuscic, chyba ze to impreza zamknieta, a na 99% taka nie
    jest, inna sprawa jest to, ze wezwana na mijesce policja i tak nic z tym nie
    zrobi, bo znajomosc prawa u kraweznikow przyjezdzajacych na takie wezwania,
    ogranicza sie tylko do wystawiania mandatow tobie, jak pijesz piwo w parku

  • 5. Data: 2007-10-10 10:55:15
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    szerszen pisze:

    > nie ma prawa cie nie wpuscic, chyba ze to impreza zamknieta, a na 99%
    > taka nie jest,

    Kurde... sam o to kiedyś pytałem i powiem szczerze, że zdania były
    podzielone... W dodatku brak podstawy prawnej. Bo 543 KC ktoś podważył,
    że skoro nie wpuszczają to nie możesz się zapoznać z ofertą więc nie
    możesz wymagać jej egzekwowania... czy jakoś tak :)

> [...]
    > nic z tym nie zrobi, bo znajomosc prawa u kraweznikow przyjezdzajacych
    > na takie wezwania, ogranicza sie tylko do wystawiania mandatow tobie,

    spisywać numer funk i skarżyć się na nich?

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 6. Data: 2007-10-10 12:51:24
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > spisywać numer funk i skarżyć się na nich?

    a co ci to da, jesli twoim celem jest wejscie do klubu :)

    z drugiej strony jednak dziwi mnie parcie niektorych, aby wlazic tam gdzi nie
    chca ich kasy :)

  • 7. Data: 2007-10-10 18:17:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Grzesiex" <x...@x...pl> napisał w wiadomości

    Jeśli to klub, to obowiązuje regulamin i mają prawo wybierać członków. Było
    już wiele wątków na ten temat.

  • 8. Data: 2007-10-11 07:57:56
    Od: "Grzesiex" <x...@x...pl>

    > z drugiej strony jednak dziwi mnie parcie niektorych, aby wlazic tam gdzi nie
    > chca ich kasy :)

    Mnie też dziwi, może niektórzy pragną poczuć się jak ktoś wyjątkowy bo zostali
    wpuszczeni a inni
    nie

  • 9. Data: 2007-10-11 17:38:27
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Grzesiex pisze:

    > Mnie też dziwi, może niektórzy pragną poczuć się jak ktoś wyjątkowy bo zostali
    wpuszczeni a inni
    > nie

    Może to kwestia pewnej dumy. Idziesz z kumplami, wszystkich z ulicy
    wpuszczają a Ciebie nie... Ja bym się wkurzył i parł na adrenalinie do
    przodu (w sensie prawnopodobnym a nie z łapami na "ochroniarzy")
    Może to być także kwesta wymagania respektowania moich praw. itp itd

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 10. Data: 2007-10-11 18:00:07
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 11.10.2007 PlaMa <m...@w...pl> napisał/a:

> [...]
    > przodu (w sensie prawnopodobnym a nie z łapami na "ochroniarzy")
    > Może to być także kwesta wymagania respektowania moich praw. itp itd

    Prawdziwi kumple wtedy wychodzą i idziecie gdzieś, gdzie nie ma takich
    problemów.
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/