eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSędzia rzecznik KRS uczy: Z rodziną najlepiej wychodzi się na "taktyce procesowej" :-) › Re: Sędzia rzecznik KRS uczy: Z rodziną najlepiej wychodzi się na "taktyce procesowej" :-)
  • Data: 2017-03-22 12:22:31
    Temat: Re: Sędzia rzecznik KRS uczy: Z rodziną najlepiej wychodzi się na "taktyce procesowej" :-)
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Możesz wskazać link?

    W poście otwierającym wątek są DWA linki. Ten który zwrócił moją uwagę [1]
    i ten który jest prawdopodobnie na "pierwsze źródło" [2].

    [1] http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Alimenty-rzec
    znika-KRS-Jaki-zadam-dymisji,wid,18732307,wiadomosc.
    html
    [2] http://www.se.pl/wiadomosci/polityka/sedzia-pozwa-co
    rke-do-sadu-zeby-oddaa-alimenty-skandal-w-krakowie_9
    69098.html

    --
    A. Filip
    Bramy urzędu są dla wszystkich szeroko otwarte, ale nie można tam wejść