  • 1. Data: 2006-07-31 10:01:04
    Temat: Sądowy nakaz zapłaty.
    Od: "Myszkin" <p...@w...pl>

    1) W 1996r. skradziono mi dowód osobisty.
    2) Od tamtej pory dostałem 2 czy 3 nakazy zapłaty za przejazdy bez
    biletu, odwołałem się wysyłając zaświadczenie z Urzędu i na tym
    się kończyło.
    3) W tym roku dostałem 2 upomnienia od RENOMY, za niezapłacone
    mantaty ze stycznia i poczatku lutego.
    4) Po moim odwołaniu RENOMA zaprosiła mnie do siebie.
    5) Mandaty były spisane na stary dowód z podróbką mojego podpisu.
    6) Moje argumenty mieli gdzieś, straszyli, że udowodnią mi, że to
    ja dostałem te mandaty konfrontacją z ich kanarami w sądzie, więc
    radzą mi się dobrze zastanowić czy to nie ja jechałem.
    Bezczelność, że szczęka opada!
    7) Właśnie przyszedł sądowy nakaz zapłaty wraz z kosztami i
    odbitką ksero tego mandatu, który rzekomo podpisałem.
    8) Znając metody tej firmy, cieszącej się "zła sławą", choćby
    mineło i 10 lat, nie trudno się domyślić, że w sądzie
    potwierdzą, że to MNIE skasowali.
    9) Chcę napisać odwołanie. Jak się przed takimi cwaniakami bronić?
    Potraktowali mnie bardzo niekulturalnie, wyraźnie sugerując, że to
    JA jechałem, a jeśli mi udowodnią konfrontacją z kanarami, że to
    ja jechałem to konsekwencje dla mnie będą o RANY...
    niewyobrażalne!!!!

  • 2. Data: 2006-07-31 11:56:59
    Temat: Re: Sądowy nakaz zapłaty.
    Od: wombi <w...@n...pl>

    Myszkin napisał(a):
    > 1) W 1996r. skradziono mi dowód osobisty.
    > 2) Od tamtej pory dostałem 2 czy 3 nakazy zapłaty za przejazdy bez
    > biletu, odwołałem się wysyłając zaświadczenie z Urzędu i na tym
    > się kończyło.

    Podaj w jakich latach. Roszczenia z tytulu umowy przewozu przedawniaja
    sie z uplywem 1 roku od momentu w ktorym przejazd nastapil lub mial
    nastapic.

> [...]
    > JA jechałem, a jeśli mi udowodnią konfrontacją z kanarami, że to
    > ja jechałem to konsekwencje dla mnie będą o RANY...

    Przede wszystkim wnies zarzuty w terminie 14 dni od doreczenia dnia
    doreczenia nakazu zaplaty.Przedstaw swoje argumenty sadowi a nie
    RENOMIE.Dolacz wszystkie dowody czyli np. zaswiadczeie z Policji o
    przyjeciu zgloszenia utraty dowodu osobistego. A w razie konieczniosci
    wnies o przeprowadzenie dowodu z opinii bieglego grafologa :)
    Najwazniejsze to abys zmiescil sie w tym 14 dniowym terminie!

  • 3. Data: 2006-07-31 11:59:31
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > 7) Właśnie przyszedł sądowy nakaz zapłaty wraz z kosztami i
    [...]
    > 9) Chcę napisać odwołanie. Jak się przed takimi cwaniakami bronić?

    A jaki masz termin odwołania na tym nakazie ?

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2006-07-31 12:38:12
    Od: "Myszkin" <p...@w...pl>

    KrzysiekPP napisał(a):
    > [...]
    >
    > A jaki masz termin odwołania na tym nakazie ?
    >
    > --
    > Krzysiek, Krakow

    Termin 2 tygodnie. To są 2 mandaty z tego roku, ze stycznia i lutego.
    Zastanawiam się jak sobie z nimi poradzić w przypadku gdyby ci
    kanarzy próbowali kręcić przed sądem, że to mnie skasowali, że
    mnie pamiętają bo znając metody tej firmy jest to wielce
    prawdopodobne. Np z wysłanych mi wcześniej pogróżek wynika, że oni
    mają ileś tam lat na ściągnięcie ze mnie tej kasy i choćby się
    świat zawalił to od tego NIE ODSTĄPIĄ!

  • 5. Data: 2006-07-31 12:50:51
    Od: "Myszkin" <p...@w...pl>

    > A w razie konieczniosci
    > wnies o przeprowadzenie dowodu z opinii bieglego grafologa :)

    Mój podpis to banalnie prosta, krótka parafka, żadnych zawijasów.
    Ktoś kto się posługuje moim starym dowodem podrobił ją. W zasadzie
    każdy chyba byłby w stanie ją podrobić. Zastanawiam się co będzie
    jeśli grafolog uzna, że to ja machnąłem tą parafkę? Kto wie czy
    to nie będzie jakiś stronniczy grafolog na posyłki Renomy ?

  • 6. Data: 2006-07-31 13:42:34
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Myszkin napisał(a) :
    > Zastanawiam się co będzie
    > jeśli grafolog uzna, że to ja machnąłem tą parafkę? Kto wie czy
    > to nie będzie jakiś stronniczy grafolog na posyłki Renomy ?

    Ech, wiesz co? Zacytuję mądrość ludową.
    Jeśli wszyscy są przeciwko Tobie, to jest to zdrowy rozsądek.
    Jeśli są w zmowie, to jest to paranoja :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    Ale jak możesz strzelać do kobiet i dzieci?!
    Łatwo - wolniej uciekają (C) by S.C.

  • 7. Data: 2006-07-31 15:32:54
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

> [...]
    > mnie pamiętają bo znając metody tej firmy jest to wielce
    > prawdopodobne. Np z wysłanych mi wcześniej pogróżek wynika, że oni

    Sąd moze uwierzyc im albo tobie. I niewiele na to poradzisz jesli będą
    tak twierdzic. Albo moze udowodnisz, ze w dniu wystawienia opłaty
    podwyzszonej nie było cię w miescie ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 8. Data: 2006-07-31 19:10:29
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Myszkin" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

> [...]
    każdy chyba byłby w stanie ją podrobić. Zastanawiam się co będzie
    jeśli grafolog uzna, że to ja machnąłem tą parafkę?

    W takim przypadku opinia grafologa raczej będzie niejednoznaczna albo
    wręcz napisze, że na podstawie takiego materiału nic nie można ustalić.

    > Kto wie czy
    to nie będzie jakiś stronniczy grafolog na posyłki Renomy ?

    Biegłego powołuje sąd, wybierając go z oficjalnej listy. Strony nie mają
    na to żadnego wpływu.

  • 9. Data: 2006-07-31 19:29:53
    Od: " jb" <j...@W...gazeta.pl>

    Oczywiście żaden kontroler, spisującuy po ok. 20 ludzi dziennie, nie jest w
    stanie zapamietać, kto sie podpisał na papierku pół roku temu.
    A jeśli będą twierdzic inaczej - należy wnieść o przeprowadzenie dowodu
    potwierdzającego ich prawdomówność i świetną pamięć wzrokową.

  • 10. Data: 2006-07-31 19:47:13
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    jb napisał(a) :

    > Oczywiście żaden kontroler, spisującuy po ok. 20 ludzi dziennie, nie jest w
    > stanie zapamietać, kto sie podpisał na papierku pół roku temu.

    Oczywiście.

    > należy wnieść o przeprowadzenie dowodu
    > potwierdzającego ich prawdomówność i świetną pamięć wzrokową.

    ROTFL. Jak? Położyć 3 karty na stole, odkryć na 1 sekundę i za 10
    minut zapytać co to były za karty? ;-)