    From: wombi <w...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sądowy nakaz zapłaty.
    Date: Mon, 31 Jul 2006 13:56:59 +0200

    Myszkin napisał(a):
    > 1) W 1996r. skradziono mi dowód osobisty.
    > 2) Od tamtej pory dostałem 2 czy 3 nakazy zapłaty za przejazdy bez
    > biletu, odwołałem się wysyłając zaświadczenie z Urzędu i na tym
    > się kończyło.

    Podaj w jakich latach. Roszczenia z tytulu umowy przewozu przedawniaja
    sie z uplywem 1 roku od momentu w ktorym przejazd nastapil lub mial
    nastapic.

> [...]
    > Bezczelność, że szczęka opada!
    > 7) Właśnie przyszedł sądowy nakaz zapłaty wraz z kosztami i
    > odbitką ksero tego mandatu, który rzekomo podpisałem.
    > 8) Znając metody tej firmy, cieszącej się "zła sławą", choćby
    > mineło i 10 lat, nie trudno się domyślić, że w sądzie
    > potwierdzą, że to MNIE skasowali.
    > 9) Chcę napisać odwołanie. Jak się przed takimi cwaniakami bronić?
    > Potraktowali mnie bardzo niekulturalnie, wyraźnie sugerując, że to
    > JA jechałem, a jeśli mi udowodnią konfrontacją z kanarami, że to
    > ja jechałem to konsekwencje dla mnie będą o RANY...

    Przede wszystkim wnies zarzuty w terminie 14 dni od doreczenia dnia
    doreczenia nakazu zaplaty.Przedstaw swoje argumenty sadowi a nie
    RENOMIE.Dolacz wszystkie dowody czyli np. zaswiadczeie z Policji o
    przyjeciu zgloszenia utraty dowodu osobistego. A w razie konieczniosci
    wnies o przeprowadzenie dowodu z opinii bieglego grafologa :)
    Najwazniejsze to abys zmiescil sie w tym 14 dniowym terminie!