    From: "INFOBROK biuro" <b...@i...k1.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sad pracy, wyrok, klauzula, komornik i co dalej?
    Date: Sun, 25 Jan 2004 18:55:53 +0100

    Skarga na czynności komornika nie wiele pomoże, komornik mimo tego, że jest
    organem sądu działa na własny rachunek i jeżeli twierdzi, że spółki nie ma
    to jest szansa, że umożył bo spółki faktycznie nie ma.
    Temat jest trudny. Jest możliwość doniesienia do prokuratury o popełnieniu
    przestępstwa ale należało by znać więcej szczegułów i przynajmniej adres
    członków zarządu. Widzę to czarno.
    Powodzenia Ryszard
    Użytkownik "Michal Zurawski" <m...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:bv0gkt$18tm$1@mamut.aster.pl...