  • Data: 2017-05-18 14:17:27
    Temat: Re: Sąd Najwyższy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.05.2017 o 14:07, rg pisze:

    > Cóż, w Sejmie jest taka jedna partia, gdzie jeden myśli (hmm, chyba
    > przesadziłem - w każdym bądź razie rządzi), a reszta to bezmyślne wypełniacze
    > ław. Jak widać niekiedy wystarcza jeden :)

    Ale od czasu do czasu któryś zachla i jakiś rząd upadnie, więc trzeba
    się bardziej starać. No i zawsze jest opcja, że iluś tam posłów granicy
    skurwienia nie przekroczy i pójdzie do konkurencji, albo zostanie
    sierotkami.

    Ale spokojnie - ten jeden już myśli jak to naprawić, żeby mu jakieś
    przypadkowe społeczeństwo z nie dokońca pewnymi posłami mieszało.

    Shrek.