  • Data: 2017-05-19 10:47:20
    Temat: Re: Sąd Najwyższy
    Od: "Danusia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sonn" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:591c6597$0$61411$b1db1813$d2f06f9f@news.astrawe
    b.com...
    > [....].
    > Wątpię by ci starczyło rozumku na ogarnięcie tego skoro nawet nie stać cię
    > na to żeby nauczyć się zawijania wierszy i konfiguracji czytnika.

    Jesteś podły Facet.
    Patrz metryka Twojego newsa:

    Metryka mojego newsa:

    Jak z tego widać mamy dokładnie takie same ustawienia czytnika newsów (o
    zgrozo).
    Różnica jest taka że Ty masz Linux a ja Windows.

    Ja gdy kliknę na newsa na liście odebranych, to wyświetla mi się okno do
    przeczytania tego newsa. Rozmiary a w szczególności szerokość tego okna mogę
    sobie dowolnie regulować. W zależności od tej szerokości następuje u mnie
    zawiniecie wiersza i przeniesienie dalszej części do następnego. Nie ma tam
    znacznika ">" w liniach tekstu ostatniego newsa. Dla części wcześniejszej
    oczywiście jest.

    Gdy kliknę "Odpowiedz grupie" to wyświetla się okno w którym cały
    dotychczasowy tekst jest sformatowany do max 76 znaków w wierszu i w każdym
    wierszu jest znak ">" lub ">>" itd.
    Ale gdy piszę odpowiedź to mój nowy tekst pod tym sformatowanym nie jest
    formatowany, nie mam w nim znaków ">", mogę wymusić nową linię przez
    naciśniecie ENTER, ale po co.

    Z tego co widać na metryce Twojego newsa, to po prostu w okienku do czytania
    treści odebranego newsa nie masz włączonego zawijania tekstu i dlatego gdy
    wiersz jest trochę dłuższy od szerokości tego okna pojawia Ci się pozioma
    belka "Scroll" , a Ty się denerwujesz.

    Stąd moja prośba: włącz sobie w oknie do czytania newsów automatyczne
    zawijanie wierszy i przestań mnie obrażać. OK

    Danusia