  • Data: 2017-05-19 11:19:49
    Temat: Re: S?d Najwyższy
    Od: "rg" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 19 May 2017 09:37:07 +0200, w <ofm7b9$l2h$1@node2.news.atman.pl>,
    "Danusia" <d...@w...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "rg" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > przesadziłem - w każdym bądź razie rządzi), a reszta to bezmyślne
    > wypełniacze
    > ław. Jak widać niekiedy wystarcza jeden :)
    > --------------------
    > Moim zdaniem w Sejmie są 4 takie partie.

    Do tego stopnia tylko jedna:

    "Kardynalny błąd otwockich radnych Prawa i Sprawiedliwości. Podczas sesji rady
    miasta, w pośpiechu i prawdopodobnie bez zapoznania się z pełną treścią,
    przyjęli uchwałę o zawieszeniu aktów założycielskich wszystkich gimnazjów w
    mieście, co w praktyce skutkuje ich natychmiastową likwidacją."

    "Radni PiS z Otwocka zlikwidowali przez pomyłkę wszystkie gimnazja, pomimo, że
    zostały w nich jeszcze dwie klasy [...] W związku z czym będzie problem choćby
    z wydaniem świadectw w tym roku, podstawą (2-iej i 3-ciej klasy) do 2019 roku,
    czyli do zakończenia cyklu nauczania ostatniego rocznika gimnazjalnego i
    pełnego wygaszenia gimnazjów. Wojewoda zaakceptował tę decyzję i dopiero teraz
    zorientowali się, że od 11 maja szkoły nie istnieją.."