  • Data: 2016-03-19 19:42:48
    Temat: Re: Rzeplińskiego
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > Wiesz, konstytucja jest jaka jest, i została uchwalona przy rekordowej
    > (jak na nasze warunki) frekwencji. Taka była wola społeczeństwa i należy
    > to uszanować.

    To jak w restauracji za komuny:
    - to jest restauracja, tak?
    - tak
    - ale tu jest tylko jedno danie w karcie, to jaki mam wybor
    - mozesz pan jesc, albo nie

    Nikt nie dyskutowal, nie bylo propozycji A, B, czy C konstytucji. Sorry,
    ale konstytucja, do ktorej interpretacji potrzeba kilkunastu wybitnych
    prawnikow i zajmuje im to srednio 3 lata (no chyba, ze we wlasnej
    sprawie), nie jest warta nawet tyle, co papier, na ktorym jest napisana.
    No i jak moze akt najwyzszego rzedu - konstytucja, odwolywac sie do
    aktow nizszego rzedu, czyli ustaw. W kraju, ktory ma tak wspaniale
    tradycje co do konstytucji wlasnie, spodziewal bym sie czegos, hmm...
    wzorcowego jednak.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa