  • Data: 2016-03-20 08:51:24
    Temat: Re: Rzeplińskiego
    Od: "Danusia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości
    news:XnsA5D0C3A3C6A82budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Smok Eustachy s...@w...pl ...

    > Pytasz, ktorzy konstytucjonalisci twierdza ze w obecnym sporze TK ma racje?
    > Wszyscy mi znani...

    W Polsce nie ma 1000 konstytucjonalistów. Nie ma ich nawet 100. Być
    konstytucjonalistą to wykładać prawo konstytucyjne na Uniwersytecie. Mało godzin
    wykładowych, na pewno nie da sie z tego utrzymać rodziny, zwłaszcza na poziomie
    profesorskim. Nic więc dziwnego w tym że przez 8 lat rządów PO, wszyscy
    konstytucjonaliści przystosowali się do "podbierania jedzenia z pańskiego stołu".
    Znajdź choć jednego który jest tylko wykładowcą.
    Z dotychczasowych sędziów TK(od jego początku) znajdź choć jednego który przed
    wyborem był wykładowcą prawa konstytucyjnego.
    Dlatego nic dziwnego że bronią Rzepińskiego, to przecież też obrona ich istotnych
    interesów.

    Pozdrawiam

    ---
    Avast.