  • Data: 2016-03-19 19:44:14
    Temat: Re: Rzeplińskiego
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Smok Eustachy s...@w...pl ...

    > Po pierwsze primo moje uwagi były natury ogólnej, czyli tyczyły
    > wszystkich uchwał. Przyjmujesz określone rozwiązanie i jak coś to
    > stosujesz.

    Tak sie konczy generalizowanie.
    A uchwała uchwale nie równa wiec trudno do wszystkich przyłożyc te sama
    miarke.

    > Po drugie primo proceduralne błędy nawet fajne są. Jak złożysz pita 2
    > maja to karę mogą Ci dosolić.

    Ale robi to Us decyzją a nie pani na poczcie bo jej sie nie spodobałes.

    > Po trzecie primo to nie są zwykłe błędy tylko wynikają z próby
    > zdążenia na gwałt przed Kaczorem, czym Rzepliński pogwałcił
    > demokratyczne państwo prawa.

    Nie Rzeplinski (co on miał z tym wspolnego?) a poprzedni rzad.
    Ale tak jak juz ustalilismy - nowy rzad mogł cała te procedure obsmiac
    ustalajac pierwsze posiedzenie sadu kilka dni wczesniej. Dlaczego tego nie
    zrobił? IMO dlatego, ze przeciez nie o tych 5 sedziów chodzi a o cały TK.

    > Nie jest sensowne tłumaczenie TK bo ma on zgodnie z konstytucją orzec,
    > a ta jest tak zrobiona, żeby dawało się robić różne wałki.

    No to trzeba było isc do wyborów z hasłem: precz z konstytucją.

    > Sam miałem pomysł, żeby na Rysach musieli ogłaszać. Tak to zostało
    > skonstruowane i żale trzeba było składać w 1997 roku.

    To jest oczywiście bzdura i nie ma nic wspolnego z prawem jako takim.
    Rozumiem, ze według ciebie pewne normy ogólne w prawie nie maja
    zastosowania i ustawodawca powinien przewidziec kazda jedna sytuacje i ja
    opisac paragrafem.
    Ale tak to nie działa.