  • 41. Data: 2016-11-24 09:32:44
    Temat: Re: Rząd oszukał każdego Polaka na 5000 zł
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Michal" <f...@h...com.pl> napisał w wiadomości
    news:1479895803.994153@d1.icnet...

    > Użytkownik "Danusia" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    >

    > Kwota wolna od podatku w wysokości 8000zł (wzrost o 5000zł) to około 30mld
    > zł mniej wpływających do budżetu.
    > Suma 500+, wcześniejsze emerytury i leki dla seniorów to razem mniej niż
    > 30mld zł rocznie.
    > Ciekawie dlaczego TK nie ogłosił tego w czasach gdy rządził Tusk i nie
    > wprowadzał żadnych reform.
    >

    > No to może sprawdź sobie, kiedy TK wypowiedział się w sprawie kwoty wolnej.
    > Dla tej dyskusji nie ma to większego znaczenia, ale tak tworzą się mity, a
    > po co?

    To nie są mity tylko fakty, mówimy o czasie kiedy Tusk był premierem a nie Kopacz.
    Gdyby Tusk co roku podnosił kwotę wolną od podatku to nie byłoby problemu teraz.
    Jakoś TK nie wypowiadał sie wtedy, choć były na to pieniądze, a zdanych dużych reform
    nie było.

  • 42. Data: 2016-11-24 10:57:32
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 23 Nov 2016 09:29:32 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > Czyli pytanie:"dlaczego TK nie ogłosił tego w czasach gdy rządził Tusk i nie
    wprowadzał żadnych reform" dalej zostaje bez odpowiedzi.

    A jaki jest przekaz dnia z Nowogrodzkiej w tej sprawie?
    Przecie PiS mógł wnieść skargę konstytucyjną, kiedy tylko chciał. To
    zapewne mniejsza fatyga niż kolejne miesięcznice.

    > Kto to "ormowcy dobrej zmiany"?

    Możesz zgadywać trzy razy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Jednym z symptomów nadchodzącego załamania nerwowego jest przekonanie,
    że nasza praca jest szalenie ważna"
    Bertrand Russell

    https://get.google.com/albumarchive/1156220875144747
    57554

  • 43. Data: 2016-11-24 11:03:24
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 24 Nov 2016 09:32:44 +0100, Danusia napisał(a):

    > Gdyby Tusk co roku podnosił kwotę wolną od podatku to nie byłoby problemu teraz.

    Problemu również nie byłoby, gdyby Kaczyński podnosił kwotę wolną od
    podatku w 2006 i 2007.

    > Jakoś TK nie wypowiadał sie wtedy, choć były na to pieniądze, a zdanych dużych
    reform nie było.

    Żeby TK się wypowiedział, trzeba wnieść do niego skargę.
    Nawiasem mówiąc, skąd pieniądze w kraju w ruinie?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

  • 44. Data: 2016-11-25 08:37:24
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Olin" <k...@a...w.stopce> napisał w wiadomości

    wprowadzał żadnych reform" dalej zostaje bez odpowiedzi.

    > A jaki jest przekaz dnia z Nowogrodzkiej w tej sprawie?
    > Przecie PiS mógł wnieść skargę konstytucyjną, kiedy tylko chciał.

    Znów piszesz głupoty i wciskasz to innym.
    Skarga konstytucyjna przysługuje tylko na wyrok sądu, albo decyzję organu
    administracji publicznej. Jest to warunek sine qua non.

  • 45. Data: 2016-11-25 10:16:59
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 25 Nov 2016 08:37:24 +0100, Danusia napisał(a):

    > Znów piszesz głupoty i wciskasz to innym.
    > Skarga konstytucyjna przysługuje tylko na wyrok sądu, albo decyzję organu
    administracji publicznej. Jest to warunek sine qua non.

    Na jakiej zatem podstawie NSZZ ,,Solidarność" wniósł skargę do TK w sprawie
    podwyższenie wieku emerytalnego?

    <<"Solidarność" protestowała przeciwko wprowadzeniu ustawy o podwyższeniu
    wieku emerytalnego wielokrotnie. W 2012 roku Związek złożył skargę do
    Trybunału Konstytucyjnego o zbadanie niezgodności ustawy z konstytucją oraz
    prawem międzynarodowym, ratyfikowanym przez nasz kraj. W maju tego roku TK
    zadecydował, że podwyższenie wieku emerytalnego zgodne z konstytucją.>>

    Całość:
    http://www.solidarnosc.org.pl/aktualnosci/wiadomosci
    /kraj/item/9253-s-sklada-skarge-na-rzad-rp-do-mop

  • 46. Data: 2016-11-25 10:25:32
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 25 Nov 2016 10:16:59 +0100, Olin napisał(a):

    administracji publicznej. Jest to warunek sine qua non.

    > Na jakiej zatem podstawie NSZZ ,,Solidarność" wniósł skargę do TK w sprawie
    > podwyższenie wieku emerytalnego?

    Jak chwilę pogrzebać, to okazuje się, że pisiewicze też potrafią, tyle że
    ich akurat poruszył los lasów:
    http://www.radiomaryja.pl/informacje/pis-sklada-skar
    ge-do-tk-ws-noweli-ustawy-o-lasach/

  • 47. Data: 2016-11-26 09:03:45
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Olin znów piszesz głupoty i wciskasz to innym.
    Skarga konstytucyjna przysługuje tylko na wyrok sądu, albo decyzję organu
    administracji publicznej. Jest to warunek sine qua non.

    KONSTYTUCJA RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ
    Art. 188. Trybunał Konstytucyjny orzeka w sprawach:

    1) zgodności ustaw i umów międzynarodowych z Konstytucją

    2) zgodności ustaw z ratyfikowanymi umowami międzynarodowymi, których ratyfikacja
    wymagała uprzedniej zgody wyrażonej w ustawie,

    3) zgodności przepisów prawa, wydawanych przez centralne organy państwowe, z
    Konstytucją, ratyfikowanymi umowami międzynarodowymi i ustawami,

    4) zgodności z Konstytucją celów lub działalności partii politycznych,

    5) skargi konstytucyjnej, o której mowa w art. 79 ust. 1.

    Art. 79. 1. Każdy, czyje konstytucyjne wolności lub prawa zostały naruszone, ma
    prawo, na zasadach określonych w ustawie, wnieść skargę do Trybunału Konstytucyjnego
    w sprawie zgodności z Konstytucją ustawy lub innego aktu normatywnego, na podstawie
    którego sąd lub organ administracji publicznej orzekł ostatecznie o jego wolnościach
    lub prawach albo o jego obowiązkach określonych w Konstytucji.

    Jak widać z w/w są tu tacy niedouczeni co chcą uczyć innych.:-)

  • 48. Data: 2016-11-28 13:15:41
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 26 Nov 2016 09:03:45 +0100, Danusia napisał(a):

    > Jest to warunek sine qua non.

    Zauważyłem, że łacina nie jest Ci obca, co udowadniasz w kolejnym poście,
    przeto ja też popiszę się jej znajomością:
    medice, cura te ipsum.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    prawo Sattingera:
    Każde urządzenie elektryczne będzie działać lepiej, jeżeli włożysz wtyczkę
    do gniazdka.