  • 1. Data: 2005-02-03 09:19:09
    Temat: Rozwód - odstąpienie od posiedzenia pojednawczego
    Od: jacost <j...@...pl>

    Witam,

    Niedawno złożyłem pozew rozwodowy. Trzy dni temu dostałem pismo z sądu z
    wezwaniem do oświadczenia, czy widzę szansę na pojednanie z żoną i jeśli
    nie, to czy wnoszę o odstąpienie od posiedzenia pojednawczego.
    Dotychczas sądziłem, że posiedzenie pojednawcze jest obowiązkowe, ale
    widocznie coś się zmieniło. Rozstałem się z żoną prawie cztery lata temu
    i nadal nie mam żadnej ochoty wracać (pomijając eufemizmy: po moim
    trupie), więc podarowanie sobie rozprawy pojednawczej wydaje mi się
    niezłym pomysłem. Nie wiem jednak, na czym się oprzeć i na co powołać w
    takim wniosku. Czy ktoś mógłby mi udzielić jakichś wskazówek w tej sprawie?

    Pozdrawiam

    J.

  • 2. Data: 2005-02-03 10:00:07
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "jacost" <j...@...pl> napisał w wiadomości
    > takim wniosku. Czy ktoś mógłby mi udzielić jakichś wskazówek w tej
    sprawie?

    z uwagi na zupełny i trwały rozkład pozycia malzenskiego wnosisz o
    zaniechanie posiedzenia pojednawczego. I tu opiszesz ... ze nie
    zamieszkujecie od ... , nie prowadzicie wspolnego gospodarstwa itd. i ladny
    podpisik ...3 egz... dwa do sadu , jeden dla siebie ...wiele nie potrzeba
    pisac sad tak i tak do protokolu zapisze to co powiecie na sali

    Sandra

  • 3. Data: 2005-02-03 10:03:00
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "sandra" <n...@n...e-wro.pl> napisał w wiadomości

    i koniecznie w odpowiedzi powolaj sie na sygn.akt , zeby pismo nie krazylo

    Sandra