  • 1. Data: 2003-02-28 22:44:47
    Temat: Rozwód na odległość
    Od: "KubaWirus" <kubawirus@[no_spam]wp.pl>

    Witam

    Poproszono mnie o pomoc w następującej sprawie. Koleżanka chce koniecznie
    jak najszybciej przeprowadzić sprawę rozwodową. Problem polega na tym, że
    aktualnie przebywa w Wielkiej Brytanii. Ma zamiar jeszcze trochę tam
    popracować, chciałaby już sprawie dać jakiś bieg. Zaznaczę że jest to
    małżeństwo z jednym dzieckiem. Ojciec przebywa także za granicą. Co ma w tej
    sytuacji zrobić?? Nie może niestety odwiedzić ambasady, chyba obawia się
    deportacji........

    Z góry dziękuje za pomoc.
    KubaWirus

  • 2. Data: 2003-03-01 00:46:56
    Temat: Odp: Rozwód na odległość
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik KubaWirus <kubawirus@[no_spam]wp.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b3ookn$h40$...@s...futuro.pl...
    > Witam
    >
    > Poproszono mnie o pomoc w następującej sprawie. Koleżanka chce koniecznie
    > jak najszybciej przeprowadzić sprawę rozwodową.

    hm to nie jest takie proste ...

    Problem polega na tym, że
    > aktualnie przebywa w Wielkiej Brytanii. Ma zamiar jeszcze trochę tam
    > popracować, chciałaby już sprawie dać jakiś bieg.

    pozew w sadzie dla ostatniego miejsca wspolnego zamieszkania moze złożyć
    nawet sąsiad ale musi byc podpisany przez powoda ... może rówież wysłac z
    obecnego miejsca pobytu ...ustanowić pełnomocnika do występowania lub
    doręczen...
    jednak na rozprawe muszą sie stawić celem wysłuchania stron na okoliczność
    zlożonego pozwu...hm dokładnie podac adresy stron w celu doręczenia stronie
    przeciwnej pozwu posiedzeniu pojednawczym w tym przypadku sędzia może
    odstąpić od posiedzenia pojednawczego ale musi wysłuchac strony ...

    Zaznaczę że jest to
    > małżeństwo z jednym dzieckiem.

    co do dziecka to w tresci pozwu okreslic komu ma przysługiwac wladza , w
    jakiej wysokosci domaga sie alimentów itp.

    Sandra

  • 3. Data: 2003-03-01 07:24:40
    Temat: Re: Rozwód na odległość
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    Użytkownik "KubaWirus" <kubawirus@[no_spam]wp.pl> napisał w wiadomości

    Nie może niestety odwiedzić ambasady, chyba obawia się
    > deportacji........

    A kto go w polskiej ambasadzie chce deportować i dokąd???????????
    Z Polski, w której nie przebywa!

  • 4. Data: 2003-03-01 23:53:30
    Od: "KubaWirus" <kubawirus@[no_spam]wp.pl>

    > A kto go w polskiej ambasadzie chce deportować i dokąd???????????
    > Z Polski, w której nie przebywa!

    Sam tego nie rozumiem, ale to jej wola. Dziewczyna boi się chyba wychylać.
    Tłumaczyłem, że w niczym to jej nie przeszkodzi. Uparła się i tyle co
    poradzę.

    pozdrowienia,
    KubaWirus