  • Data: 2013-10-23 01:02:36
    Temat: Re: Równoważne adresy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości
    news:5266be42$0$2172$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ty o prawie i teorii, a inni o praktyce.
    > Przykład z mojej okolicy, tj z Katowic:
    >
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2290f54be0fc2852
    .html

    > Strzałkami oznaczyłem pewne budynki przy ul. Witosa. Proszę zwrócić uwagę
    > na numery 3, 4 i 5.
    > Ani to wieś, ani nie zmieniono biegu ulicy (w tej części, bo dalej na
    > południe nieco zmieniono). Po prostu urzędnicza bezmózga fantazja.

    Pisałem, ze istnieją wyjątki, ale tu żadnego nie ma. Numeracja leci swoim
    rytmem po obydwu stronach ulicy od jej początku. Nie ma zadnego powodu, by
    numer 4 była vis a' vis 3 i 5. Bywają ulice, gdzie przykładowo w ogóle nie
    ma parzystej albo nieparzystej strony ulicy. W tym konkretnym wypadku owo
    przesunięcie jest wynikiem tego, że po nieparzystej stronie ul. Witosa -
    jak wynika z mapy pod linkiem http://goo.gl/maps/bCg62 - biegnie na pewnym
    odcinku biegnie ul. Macieja Rataja. Numer 1 pewnie jest gdzieś na początku,
    a reszta działek po nieparzystej stronie jest przyporządkowana do tych
    mniejszych uliczek.