  • 1. Data: 2002-07-31 08:23:40
    Temat: Re: Rower na firme
    Od: Tomasz Kiełpiński <k...@U...onet.pl>

    Był czas mrutszławy, gdy Sebasto napisał(a):
    > Witam
    >
    > Czy moge sobie kupic rower na firme na takich samych zasadach mozna kupic
    > samochod ?

    A jak chcesz odliczyć paliwo? ;-)

    > Sebasto

    Kiełpiś
    --
    Był czas mrusztławy, ślibkie skrątwy Tomasz Kiełpiński
    Na wałzach wiercząc świrypły, kielpis(at)poczta(dot)onet(dot)pl

  • 2. Data: 2002-07-31 17:34:55
    Temat: Rower na firme
    Od: "Sebasto" <s...@w...pl>

    Witam

  • 3. Data: 2002-07-31 19:11:38
    Od: "martin" <l...@g...pl>

    >Mialem rower na firmę/pomijając że tani/ ale musialem przy kontroli
    dokładnie uzasadnić-i....uznali .
    Użytkownik Sebasto <s...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ai97dm$dg0$...@t...icpnet.pl...

  • 4. Data: 2002-07-31 19:41:23
    Od: gericotel <n...@s...com>

    nie mow mi ze bedziesz rower bral w leasing :))

    pozdrawiam,
    radoslaw
    --

    "Tworzac realizujemy cele" (r.w. - ad`2002)
    email: studio (at) post.pl

  • 5. Data: 2002-08-01 08:15:35
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Sebasto" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Czy moge sobie kupic rower na firme na takich samych zasadach mozna
    kupic
    > samochod ?

    Na upartego chyba tak. Ale ja bym VAT jednak odliczył.

    BaLab

  • 6. Data: 2002-08-01 13:48:46
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Możesz i możesz nawet odliczyć sobie VAT.