  • 11. Data: 2002-01-08 08:13:44
    Temat: Re: Roszczenia spadkowe
    Od: Janusz 'Kali' Kaliszczak <k...@w...pl>

    greg wrote:

    > nie ma to znaczenia, z tego co rozumiem, złożyłeś oświadczenie, w którym nie
    > kwestionowałeś prawdziwości testamentu. nie oznacza to, że zrzekłeś się
    > swego roszczenia z tytułu zachowku. pamiętaj jednak, że roszczenie o
    > zachowek przedawnia się z upływem lat trzech od ogłoszenia testamentu. w
    > praktyce to bardzo mało czasu. proponuję Ci zatrudnić adwokata, jeżeli
    > oczywiście nie upłynęły jeszcze trzy lata
    > greg

    Juz jeden jest "zaklepany" od wczoraj. zreszta "sprawdzony" i dosyc
    "agresywny"

    Od smierci Mamy uplynelo raptem 16 miesiecy, a od sprawy spadkowej
    pewnie jakies 1 mies. mniej
    ok.

    wiec musze powalczyc o swoje.

    Janusz 'Kali' Kaliszczak........mailto:k...@w...pl mailto:k...@w...pl
    'There are three types of people. Those who don't know what happened,
    those who wonder what happened, and people like us, that MAKE THINGS
    HAPPEN'

  • 12. Data: 2002-01-08 09:27:21
    Od: "DHN" <p...@p...com>

    Czy Janusz nie ma przypadkiem prawa do wystąpienia o zabezpieczenie masy
    spadkowej??
    Dżek

  • 13. Data: 2002-01-08 09:28:00
    Od: Janusz 'Kali' Kaliszczak <k...@w...pl>

    DHN wrote:

    > Czy Janusz nie ma przypadkiem prawa do wystąpienia o zabezpieczenie masy
    > spadkowej??
    > Dżek

    O ile sie zorientowalem juz to bede mogl zlozyc teraz taki wniosek w
    sadzie.

    Czy wystarczajaca argumentacja jest moj brak zaufania?
    czy to, ze nie zostaly dopelnione deklaracje slowne co do zabezpieczenia
    mnie wystarcza zeby uzyskac takie zabezpieczenie ?