  • 1. Data: 2002-01-07 12:29:16
    Temat: Płatność faktury VAT - jaki termin?
    Od: Marian Guc <m...@p...wp.pl>

    Dostałem ostatnio fakturę VAT (opłata za energię elektrycznš).
    Wystawiona 21.12.2000. Termin
    płatności ... 31.12.2001.
    Czy jest to zgodne z przepisami? Czy nie powinien obowišzywać termin 14
    dniowy?

    --
    Z pozdrowieniami

    Marian Guc GG:812853

  • 2. Data: 2002-01-07 12:30:11
    Temat: Re: Płatność faktury VAT - jaki termin?
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Marian Guc <m...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@p...wp.pl...
    > Dostałem ostatnio fakturę VAT (opłata za energię elektryczną).
    > Wystawiona 21.12.2000. Termin
    > płatności ... 31.12.2001.
    > Czy jest to zgodne z przepisami? Czy nie powinien obowiązywać termin 14
    > dniowy?

    Wszystkie faktury chcialbym dostawac z takim terminem jak Ty :-))

    Karol

  • 3. Data: 2002-01-07 12:39:29
    Od: Marian Guc <m...@p...wp.pl>

    Karol wrote:

    > Wszystkie faktury chcialbym dostawac z takim terminem jak Ty :-))

    Wystawiona <> otrzymana.
    Ps. miało być 20.12.2001 ... oczywiście. A dostałem jš w ... zaraz po świętach
    (27).

    --
    Z pozdrowieniami

    Marian Guc GG:812853
    | MAG from MAAG | A1200/EBox OS3.9 BPPC-200/040-25 |
    | m...@w...pl | FastATA & Mediator + Voodoo3 |