  • Data: 2013-08-21 14:04:40
    Temat: Re: Rostowski na wylocie.
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 21 Aug 2013 12:59:56 +0200, Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    wrote:

    >Jasne że prościej. Ale to nie jest prosty świat. Tym bardziej jak
    >miasta bez jakiś większych dotacji nie stać.

    To bez sensu: zaczyna być je stać dopiero, jak wybuduje także stadion?
    Oczywiście: rząd mówi "kasy na drogi nie damy, ale na stadion i drogi
    damy", więc miasto bierze i buduje.
    Ale ja to oceniam źle, a Ty - jak zrozumiałem - dobrze.
    Dla mnie fundowanie sobie igrzysk w kryzysie to kiepski pomysł z
    punktu widzenia zamożności obywateli (choć oczywiście doskonały z
    punktu widzenia cesarza i jego dworu).
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski