  • Data: 2013-08-21 14:10:16
    Temat: Re: Rostowski na wylocie.
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 21 Aug 2013 13:24:01 +0200, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    >W kwestii zadłużenia polskiego państwa (czy ogólnie państw): ja bym je nawet
    >powiększał dopóki się da i dopóki to działa. Spłata tych zadłużeń i tak jest
    >niewykonalna i właściwie trudno podać racjonalny powód, aby w ogóle do tego
    >dążyć.
    >
    >"Przekuwałbym" puste zapisy księgowe na jakieś rzeczywiste rzeczy, jak
    >choćby drogi, niechby nawet stadiony. Moim skromnym zdaniem granica, po
    >przekroczeniu której nie sposób nadmiernie serio traktować współcześnie
    >funkcjonującego pieniądza, została już przekroczona dobre kilka lat temu. I
> [...]

    rozsądny pogląd IMHO.
    Tylko pytanie: czy rząd, który zostanie "bez krzesła" w tej zabawie
    zechce powiedzieć "instytucjom finansowym": "sorki, nie mamy kasy na
    spłaty, do widzenia" czy raczej będzie podwyższał podatki, żeby jednak
    spłacać aż do kompletnego zarżnięcia gospodarki i będziemy musieli
    znaleźć kolejnego Wilczka?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski