  • 21. Data: 2003-03-06 08:15:02
    Temat: Re: Rodzice kupili bratu mieszkanie a ja nie dostalem nic-co robic ?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 06-03-2003 09:04, Użytkownik Renata Gołębiowska napisał:

    > To przykre, że internet tak się egalitaryzuje:(

    Renatko, czy aby na pewno o egalitaryzm Ci chodzi?

    "Egalitaryzm - francuskie égalitaire - dążący do równouprawnienia."

    Jak dla mnie zasad równości uczestników jest ze wszech miar godna
    pochwały. I warta aby o nia walczyć.

    Chciałabys wprowadzic cenzurę? Okreslać kto równy a kto nie?
    Kto może się wypowiadac a czyje poglądy sa "niegodne" prezentacji?

    Nie boisz sie że ktos kiedys mógłby Twoje poglądy uznac za niegodne, bo
    taki ma kaprys i ma władzę?

    Czy aby na pewno o to Ci chodziło?

    Maddy nieużywająca słów których nie rozumie

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 22. Data: 2003-03-06 08:23:45
    Od: j...@p...onet.pl

    > odpowiedzi:-)) Twoi rodzice póki zyją mogą robic co im się zywnie podoba ze
    > swoim majątkiem - np palić pieniędzmi w piecu

    No tego akurat im nie wolno, ale w ogolnosci sie zgadzam. Moze jedynie
    ubezwlasnowolnic starych jesli sa ku temu przeslanki, a widze, ze chetnie by to
    zrobil :-)))

  • 23. Data: 2003-03-06 08:24:58
    Od: j...@p...onet.pl

    > Dzieki wielkie za zrozumienie! Wlasnie o to mi chodzi - jeden syn dostal
    > uposazenie kiedy sie zenil a drugi nie - wiec gdzie tu sprawiedliwosc ? Czy
    > jest jakis prawny sposob aby ja wyegzekwowac ?

    Hehe.... Gosc jest niemozliwy :-)))) Gdzie takich sieja :-))) Szkoda mi troche
    twoich rodzicow, ale w koncu to oni chyba ciebie wychowali?
    :-)))

  • 24. Data: 2003-03-06 08:30:02
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <b4702n$2rr$1@nemesis.news.tpi.pl>, Maddy wrote:

    > Renatko, czy aby na pewno o egalitaryzm Ci chodzi?

    Jak najbardziej. O równy dostęp do internetu, no i do newsów. Pamiętam
    czasy, gdy dostęp mieli właściwie tylko studenci i to po napisaniu
    podania:)
    I dla jasności nie chcę powiedzieć, że tak w ogóle student to coś
    lepszego, ale statystycznie tak, przynajmniej kiedyś, bo teraz często,
    żeby mieć studentem wystarczy już niecałe 2tys./semestr.

    > Jak dla mnie zasad równości uczestników jest ze wszech miar godna
    > pochwały. I warta aby o nia walczyć.

    Pozwól komunistom robić to za mnie.

    > Chciałabys wprowadzic cenzurę?

    Przecież cenzura już działa w internecie.

    > Maddy nieużywająca słów których nie rozumie

    To podobnie jak ja, czyli

    Renata

  • 25. Data: 2003-03-06 09:15:42
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Mick" <m...@o...pl> wrote in message
    > Szkoda ze Twoja aktywnosc w kwestii mojego pytania jest tak malo
    > konstruktywna - a moze minelas sie z powolaniem - zostan komentatorem bo
    > doskonale Ci akurat wychodzi - szkoda tylko ze niewielki pozytek z tego.

    Ty naprawdę jesteś kretyn i do tego do n-tej potęgi.

  • 26. Data: 2003-03-06 10:07:59
    Od: "M.A.G." <m...@b...vectranet.pl>

    > jestem

    kurna ze tez ja nigdy na to nie wpadlam, ze po slubie takich praw mozna
    dochodzic :)

  • 27. Data: 2003-03-06 16:54:38
    Od: "zeen" <z...@m...com>

> [...]
    Czy
    > jest jakis prawny sposob aby ja wyegzekwowac ?
    jak mogli! do sądu ich!
    albo nie... zaplac jakiemus postawnemu panu... moze im wytlumaczy...

    wiesz co? jak ty miales zawsze takie podejscie to chyba im sie nie dziwię...
    Twoja zona też taka?

    bez szacunku

  • 28. Data: 2003-03-07 11:44:58
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    wiadomości
    -2.portezjan.zabrze.pl..
    .

    > Ekhm... Chyba mylisz poczucie żalu z:

    Nie moa tu czego dochodzic...

    Tak bywa.

    Boguslaw

  • 29. Data: 2003-03-07 12:50:57
    Od: "Monika_O" <m...@r...pl>

    a dokładnie to ponad 21 bo chyba facet
    nie?
    :-)))

    --
    Monika_O

  • 30. Data: 2003-03-07 15:10:17
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <b4a4dh$8nt$1@nemesis.news.tpi.pl>, Monika_O wrote:
    > a dokładnie to ponad 21 bo chyba facet
    > nie?
    >:-)))

    Nie. 18. Albo jak pozwolą, to nawet mniej.

    Renata