  • 41. Data: 2006-07-01 20:24:41
    Temat: Re: Renatka i pozbawienie korzysci pochodzacych z przestepstwa
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Przy czym - choć raczej mam lewicowe poglądy - to trudno nie zwrócić
    > uwagę, że i poi lewej stronie nie jest akurat lepiej. W Polsce nie ma

    Ummm.. Lewicowe? Przecież ten PiS i Samoobrona to jedno wielkie lewactwo.

    A LPR to narodowi-socjaliści.

    Patrząc na podejście tak zwanej lewicy, to jej bliżej do centrum niż
    pisuarom do prawicy.

    > zwyczaju poszanowania prawa i tyle.

    Przekręt przekręt przekrętem pogania....

  • 42. Data: 2006-07-01 20:28:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Wiech wrote:

    > Coz demokracja niektorych boli... Lepiej byloby, aby ludzie mogli glosowac
    > tylko na tych prawomyslnych, tylko, czy aby tego juz nie przerabialismy
    > przez jakies 40 lat?

    Nie "głosować na prawomyślnych". Tylko żeby głosowali ci ludzie, którzy
    nie dają się nabierać na becikowe i inne tanie (w sensie wysiłku
    włożonego w wymyślenie - bo finansowo bardzo kosztowne) kiełbasy wyborcze.

  • 43. Data: 2006-07-01 20:44:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Pawel S. wrote:

    > alez czyz to nie sie nie kloci z zasada rownosci?
    > chcesz pozbawiac praw obywateli mniej (wzgledem kogo?) inteligentnych?

    Bo poniżej pewnej granicy mamy do czynienia z niedorozwojem umysłowym.

  • 44. Data: 2006-07-01 22:40:24
    Od: "Jurq" <j...@i...pl>

    A co z tego wynika? Renia może się każdemu roześmiac w twarz! Taki kraj....

    Użytkownik "Przemek R."

  • 45. Data: 2006-07-02 08:56:00
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:9h2jn3-26s.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Nie "głosować na prawomyślnych". Tylko żeby głosowali ci ludzie, którzy
    > nie dają się nabierać na becikowe i inne tanie (w sensie wysiłku
    > włożonego w wymyślenie - bo finansowo bardzo kosztowne) kiełbasy wyborcze.

    No to jeszcze powiedz na kogo Polak powinien głosować, bo jeśli znowu na
    tych samych nieudaczników i szkodników co przez ostatnie16 lat czyli SLD i
    PO to Polacy już zmądrzeli i nabierać się nie dają. :-) Podobno mamy
    demokrację, a mądry człowiek uczy się również na błędach. Elektorat
    wymienionych partii nie uczy się nawet na błędach. Także z tym szafowaniem i
    adresowaniem upośledzeniem umysłowym to lepiej ostrożnie. :-)

  • 46. Data: 2006-07-02 09:37:42
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Wiech wrote:

    > Coz demokracja niektorych boli...

    Oj w takim wdaniu jak jest obecnie, chodzi mu tu o "jakosc" rzadzacyh
    to juz boli a bolec bedzie jeszcze wiecej.

    Z kazdym dniem co pojawiaja sie ichnie nowe pomysly czesc tego kraju
    umiera...

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 47. Data: 2006-07-02 16:56:26
    Od: "Wiech" <wiebez_spamusiek@su[no_spam]pra.com.pl>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Oj w takim wdaniu jak jest obecnie, chodzi mu tu o "jakosc" rzadzacyh
    > to juz boli a bolec bedzie jeszcze wiecej.

    a mowilem, ze boli!!! To nie to co glosowanie na FJN, czlowiek
    wiedzial, ze nikt sie nie przesliznie przez sito jedynie slusznej partii.

    Ale trzeba miec nadzieje, moze niedlugo znowu bedzie dobrze,
    bedzie mozna glosowac na nowe FJN czyli zjednoczone PO i SLD

  • 48. Data: 2006-07-02 20:12:07
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    inny wynik wyborów.

    > Nie zgodzę się z Tobą.

    Przykro mi że nie zgadzasz się z oczywistością :) ale nic na to nie poradzę.

    > Ta nieparwidłowość ma wpływać na wybór przez ludzi, nie zaś ogólnie na wynik
    wyborów.

    A przeczytałeś art. 80 ust. 2 ordynacji wyborczej do sejmu. Pewnie nie
    to zacytuję:
    "Art. 80. 1. Sąd Najwyższy rozpatruje protest w składzie 3 sędziów w
    postępowaniu nieprocesowym i wydaje, w formie postanowienia, opinię w
    sprawie protestu.
    2. Opinia, o której mowa w ust. 1, powinna zawierać ustalenia co do
    zasadności zarzutów protestu, a w razie potwierdzenia zasadności
    zarzutów - ocenę, czy przestępstwo przeciwko wyborom lub naruszenie
    przepisów niniejszej ustawy miało wpływ na wynik wyborów.
    I co jest napisane na końcu?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 49. Data: 2006-07-02 20:17:35
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Ale tylko w sumie. Gdy się okazuje, że jakiś podpis na liście (albo
    > zgoła cała dana lista) zawiera fałszywe podpisy, to zaczyna się
    > kłopot. Pełnomocnik tłumaczy, że takie listy dostał i nie jest w
    > stanie tego w żaden sposób weryfikować.

    A jak potwierdzi za zgodność, to nie będzie się tak samo tłumaczył?

    > W opisanym przeze mnie sposobie sprawa jest klarowna. Zbierający
    > podpisy na listę ma obowiązek wylegitymowania składającego podpis (i
    > tak na liście wpisuje się imię, nazwisko, adres i numer PESEL bodajże)
    > i potwierdza za zgodność podpis osoby, której dane wpisał. Oczywiście,
    > nie można wykluczyć, że ktoś się posłuży fałszywym dokumentem. Ale ja
    > znam przypadki, że cała lista (czyli kilkadziesiąt nazwisk z rzędu)
    > była sfałszowana. Sądzisz, że sąd uwierzy, że akurat kilkadziesiąt
    > osób ze sfałszowanymi dokumentami przyszło do jednego zbierającego
    > podpisy?

    No ale nie rozumiem, co to ma do odpowiedzialności tego co składa listy
    w komisji wyborczej. On już za nic nie opdowida?

    > A to jest moim zdaniem dobry pomysł. Można załóżmy wprowadzić przepis
    > mówiący o konieczności wpłacenia jakiejś tam kaucji przez Komitety.
    > Jeśli nie osiągną iluś tam procent poparcia, to kaucja przepada na
    > koszty działania PKW. Wydaje mi się to sensowniejsze, a jednakowo
    > celowe.

    Tylko "biedne" partie podniosą raban, że tylko na "bogatych" można głosować.

  • 50. Data: 2006-07-02 23:21:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Johnson [###j...@n...pl.###] napisał:

    > A jak potwierdzi za zgodność, to nie będzie się tak samo tłumaczył?

    Wówczas, to tłumaczyć się może. Tylko co na to sąd powie?

    > No ale nie rozumiem, co to ma do odpowiedzialności tego co składa
    listy
    > w komisji wyborczej. On już za nic nie opdowida?

    On odpowiada za to, że podpisy tych pod listami są prawdziwe.

    > Tylko "biedne" partie podniosą raban, że tylko na "bogatych" można
    > głosować.

    Plotka obiegowa głosi, że za zebranie jednego podpisu płacono 0,10 zł.
    Razy konieczne poparcie daje całkiem niezłą sumkę.