  • 1. Data: 2006-06-30 22:08:52
    Temat: Sędzia podrobiła własny wyrok
    Od: elf <2...@i...pl>

    Dziennik Łódzki

    Środa, 21 czerwca 2006

    Sędzia podrobiła własny wyrok

    Sędzia Sądu Rejonowego w Piotrkowie popełniła błąd w wyliczeniach i
    chcąc go naprawić, zniszczyła wydany przez siebie prawomocny wyrok.
    Napisała nowy i podłożyła do akt - pisze "Dziennik Łódzki".

    Piotrkowska prokuratura zamierza postawić Urszuli O. cztery zarzuty:
    sfałszowania dokumentu, podżegania ławników do poświadczenia nieprawdy
    (czyli złożenia podpisów pod nowym dokumentem), usunięcia z akt
    oryginalnego dokumentu i zniszczenia go oraz podżegania pracownika
    sekretariatu do usunięcia pierwotnych zapisów w repetytorium i
    naniesieniu nowych.

    Na postawienie sędzinie zarzutów zgodził się już sąd dyscyplinarny -
    informuje gazeta.

    Wyrok z błędem zapadł pod koniec 2004 roku i dotyczył sprawy o wypłatę
    odszkodowania na rzecz prywatnej osoby przez firmę ubezpieczeniową. W
    pierwszej wersji, zdaniem Urszuli O., zasądzone odszkodowanie było zbyt
    wysokie.

    Zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przez sędzinę przestępstwa
    złożyła prezes Sądu Okręgowego w Piotrkowie.

    Sprawa zbulwersowała nasze środowisko - mówi rzecznik sądu Krzysztof
    Borzęcki. Można przyznać się do błędu w uzasadnieniu wyroku i zwrócić
    się z prośbą do sądu odwoławczego o sprostowanie" - podkreśla rozmówca
    dziennika.

    Urszula O. skończyła studia prawnicze na Uniwersytecie Łódzkim.
    Aplikację sędziowską zrobiła w Wieluniu, a sędzią została w Kaliszu. Do
    sądu w Piotrkowie trafiła w 1995 roku, w międzyczasie przez dwa lata
    była delegowana do Ministerstwa Sprawiedliwości. Sędzia nie pracuje już
    w piotrkowskim sądzie. Orzecznik ZUS uznał, że jest niezdolna do pracy.
    Grozi jej kara do pięciu lat więzienia - podaje "Dziennik Łódzki".

  • 2. Data: 2006-07-01 08:24:43
    Temat: Re: Sędzia podrobiła własny wyrok
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    elf napisał(a):
> [...]
    > w piotrkowskim sądzie. Orzecznik ZUS uznał, że jest niezdolna do pracy.
    > Grozi jej kara do pięciu lat więzienia - podaje "Dziennik Łódzki".

    to tylko pokazuje ze sad dyscyplinarny wbrew oszczerstwom pis zachowal
    sie z klasa.

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 3. Data: 2006-07-01 09:35:03
    Od: "Wiech" <wiebez_spamusiek@su[no_spam]pra.com.pl>

    Użytkownik "elf" <2...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chcąc go naprawić, zniszczyła wydany przez siebie prawomocny wyrok.
    > Napisała nowy i podłożyła do akt - pisze "Dziennik Łódzki".

    CIACH

    Strasznie odgrzewanego wyciagasz kotleta - sprawa jest chyba sprzed
    tygodnia, albo i wiecej....

  • 4. Data: 2006-07-02 07:39:13
    Od: stern <s...@0...pl>

    Wiech napisał(a):

    > Strasznie odgrzewanego wyciagasz kotleta - sprawa jest chyba sprzed
    > tygodnia, albo i wiecej....

    a gazeta albo coś pokręciła, albo nie zrozumiala
    błędy w wyliczeniach to się inaczej poprawia :D

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911