  • 31. Data: 2006-07-01 14:32:14
    Temat: Re: Renatka i pozbawienie korzysci pochodzacych z przestepstwa
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > miałoby
    >
    > Nie zgodzę się z Tobą. Ta nieparwidłowość ma wpływać na wybór przez
    > ludzi, nie zaś ogólnie na wynik wyborów. A nie widzę związku
    > sfałszowania list poparcia które są stricte formalną przesłanką do
    > wzięcia w nich udziału z wyborem dokonanym przez wyborców.

    a jezele przestepca z pieniedzy zdobytych ze sprzedazy narkotykow
    otworzy firme i wyniku tego zarobi kolejne pieniadze to czy przepadkowi
    ulega tylko pierwsza czesc czy rowniez ta druga zdobyta leglanie (firma)
    , ale posrednio z przestepstwa ?

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 32. Data: 2006-07-01 14:43:12
    Od: "Pawel S." <root@[127.0.0.1]>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Niestety... Jak dla mnie wszyscy ci, co głosowali na LPR i Samoobronę
    > powinni zostać pozbawieni prawa do głosowania - gdyż są to ewidetnie
    > osoby upośledzone umysłowo ;->

    alez czyz to nie sie nie kloci z zasada rownosci?
    chcesz pozbawiac praw obywateli mniej (wzgledem kogo?) inteligentnych?

  • 33. Data: 2006-07-01 15:11:49
    Od: "Wiech" <wiebez_spamusiek@su[no_spam]pra.com.pl>

    wiadomości news:e99in3-nvq.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Niestety... Jak dla mnie wszyscy ci, co głosowali na LPR i Samoobronę
    > powinni zostać pozbawieni prawa do głosowania - gdyż są to ewidetnie
    > osoby upośledzone umysłowo ;->

    Coz demokracja niektorych boli... Lepiej byloby, aby ludzie mogli glosowac
    tylko
    na tych prawomyslnych, tylko, czy aby tego juz nie przerabialismy przez
    jakies 40 lat?

  • 34. Data: 2006-07-01 15:13:29
    Od: "Wiech" <wiebez_spamusiek@su[no_spam]pra.com.pl>

    Użytkownik "Pawel S." <root@[127.0.0.1]> napisał w wiadomości

    > tacy wybrani jaki ich wyborcy.
    > i wcale nie dziwi fakt, że każdy daje nogę z tej cudnej krainy,

    ejze kazdy? a ja widze, ze dalej siedzisz w tym kraju, choc przeciez
    nikt za toba nie placze i nikt cie tu nie trzyma...

  • 35. Data: 2006-07-01 15:17:46
    Od: "Wiech" <wiebez_spamusiek@su[no_spam]pra.com.pl>

    > Johnson [###j...@n...pl.###] napisał:
    >
    > W opisanym przeze mnie sposobie sprawa jest klarowna. Zbierający
    > podpisy na listę ma obowiązek wylegitymowania składającego podpis (i
    > tak na liście wpisuje się imię, nazwisko, adres i numer PESEL bodajże)
    > i potwierdza za zgodność podpis osoby, której dane wpisał.

    CIACH

    Naprawde? Chcesz dac kazdemu prawo legitymowania obywateli? Jestes
    tego pewien? Bo jak dla mnie to jeden z glupszych pomyslow jakie do
    tej pory slyszalem.

  • 36. Data: 2006-07-01 15:18:24
    Od: "Pawel S." <root@[127.0.0.1]>

  • 37. Data: 2006-07-01 18:33:57
    Od: "Wiech" <wiebez_spamusiek@su[no_spam]pra.com.pl>

    > ale się mylisz. trzyma mnie dziecko, które leży w krakowskim
    > szpitalu dziecięcym w prokocimu i jeszcze będzie trzymać blisko 3 lata.
    > gdyby nie ono, to pewnie już nas by tu nie było...

    I Ty w tym kraju z ktorego kazdy daje noge odwazyles sie dac dziecko do
    szpitala!!!!!!
    Przeciez tu wszystko jest do d..., przeciez wszyscy dobrzy lekarze dali
    noge...

  • 38. Data: 2006-07-01 19:14:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Wiech [###wiebez_spamusiek@su[no_spam]pra.com.pl.###] napisał:

    > Naprawde? Chcesz dac kazdemu prawo legitymowania obywateli? Jesteś
    > tego pewien? Bo jak dla mnie to jeden z głupszych pomysłów jakie do
    > tej pory słyszałem.

    Nie zapominaj, że udzielenie poparcia jakiemuś tam komitetowi
    wyborczemu jest dobrowolne. A zatem nie masz obowiązku nikomu
    pokazywać tego dowodu osobistego. Robisz to dobrowolnie.

  • 39. Data: 2006-07-01 19:16:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Przemek R.
    [###p...@t...gaze
    ta.pl.###]
    napisał:

> [...]
    przepadkowi
    > ulega tylko pierwsza czesc czy rowniez ta druga zdobyta leglanie

    W chwili obecnej w Polsce nie ma kary konfiskaty majątku. Była w
    poprzednim kodeksie karnym. Jest niezgodna z porozumieniami
    międzynarodowymi zresztą. Toteż nie możesz zabierać komuś majątku
    tylko z tego powodu, że kiedyś coś ukradł.

  • 40. Data: 2006-07-01 19:55:47
    Od: "Pawel S." <root@[127.0.0.1]>