  • 1. Data: 2006-07-01 08:04:04
    Temat: czy policja może odmówić pomocy ?
    Od: " " <m...@g...pl>

    Troche poźno zadaję pytanie.Dziecko mieszka ze mną, ma 17 lat. Od przeszło
    roku były mąż nie chce oddać paszportu dziecka, ze złośliwości abyśmy razem
    nigdzie nie pojechały.Upominałam się wielokrotnie ja i dziecko o oddanie
    dokumentu.W czerwcu dziecko wyjechało na zagraniczne wakacje odprowadził je
    ojciec i na lotnisku wręczył paszport. Dziś przylatuje z wakacji moje
    dziecko, wyjdzie po nie były mąż aby zabrać jej paszport.Wbrew zakazowi ja
    też chcę tam pójść i poprosiłam policję na lotnisku o asystę przy odbiorze
    dziecka, tak abym mogła na tym lotnisku pomóc jej odzyskać dokument a nie
    zakładać sprawę w sądzie.Były mąż jest nieobliczalnym przemocowcem.Policja
    odmówiła mi pomocy nawet jako obserwatorzy.Powiedzieli, że można zgłosić do
    nich sprawę po fakcie .Wtedy to będzie musztarda po obiedzie.Czy policja ma
    rację??

  • 2. Data: 2006-07-01 08:08:11
    Temat: Re: czy policja może odmówić pomocy ?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    m...@g...pl napisał(a):

    > Czy policja ma rację??

    Pewnie że ma rację. Do rozstrzygania sporów o dziecko i jego sprawy
    między rodzicami jest sąd rodzinny.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2006-07-01 08:34:30
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > ojciec i na lotnisku wręczył paszport. Dzi? przylatuje z wakacji moje
    > dziecko, wyjdzie po nie były m?ż aby zabrać jej paszport.Wbrew zakazowi ja

    Twoje dziecko ? To partenogeneza u człowieka jest stosowana ?

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2006-07-01 08:50:40
    Od: buraxta <b...@g...com>

    m...@g...pl wrote:
> [...]
    > ojciec i na lotnisku wręczył paszport. Dziś przylatuje z wakacji moje
    > dziecko, wyjdzie po nie były mąż aby zabrać jej paszport.

    Chyba najprościej będzie jak dziecko nie odda paszportu?

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 5. Data: 2006-07-01 09:25:14
    Od: " " <m...@g...pl>

    Niestety nie ma takiej możliwości aby dziecko nie oddało ojcu paszportu, to
    przemocowiec. Dziecko jest sparaliżowane strachem. Ja zresztą też się
    boję ,stąd prośba o pomoc do policji aby była przy nas choćby jako
    obserwatorzy.

  • 6. Data: 2006-07-01 09:29:34
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    m...@g...pl napisał(a):

    > Niestety nie ma takiej możliwości aby dziecko nie oddało ojcu paszportu, to
    > przemocowiec.

    A co to jest przemocowiec? W języku polskim nie ma takiego słowa. Może
    przemysłowiec ;) ?

  • 7. Data: 2006-07-01 09:34:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    m...@g...pl [###m...@g...pl.###] napisał:

    Natomiast dziecko może nie chcieć oddać ojcu paszportu i jeśli będzie
    chciał je siła odebrać, to wówczas natychmiast należy wezwać Policję i
    po sprawie. Policja nie może natomiast asystować przy przylocie
    każdego pasażera w oczekiwaniu, że ktoś będzie chciał mu ukraść
    paszport.

  • 8. Data: 2006-07-01 09:54:43
    Od: " " <m...@g...pl>

> [...]
    > paszport.
    > Widzisz Robert , tak chciałyśmy zrobić ale tuż przed wyjazdem ojciec
    zabrał dziecku telefon. Nie mam z nią żadnego kontaktu.Udało jej się w
    zeszłym tygodniu zadzwonić krótko 2 razy. W tym już się jej nie udało.Ona
    wraca z obcą osobą , która w zeszłym tygodniu trzymała ten paszport.Nie mam
    możliwości jej telefonicznie wesprzeć aby sama trzymała ten paszport. Ona się
    boi.Na lotnisku ten "opiekun" odda go po prostu ojcu. Gdyby to wszystko było
    takie proste nie prosiłabym policji i Was o pomoc.

  • 9. Data: 2006-07-01 09:57:37
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Natomiast dziecko może nie chcieć oddać ojcu paszportu i jeśli będzie
    > chciał je siła odebrać, to wówczas natychmiast należy wezwać Policję i
    > po sprawie.

    Czemu po sprawie?
    Ojciec ma prawo trzymać paszport swojego małoletniego dziecka. Wszystko
    zależy od tego natężenia siły.

  • 10. Data: 2006-07-01 10:01:24
    Od: "bolo" <b...@i...pl>

    Użytkownik <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > je
    > ojciec i na lotnisku wręczył paszport. Dziś przylatuje z wakacji moje

    blah...
    co za problem, zglos kradziez dokumentu tozsamosci i wskaz sprawce po
    pierwsze maz beknie za przetrzymywanie dokumentow a po drugie nawet jak nie
    znajda tego paszportu to bedziesz mogla wyrobic drugi.

    bolo\