eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRękojmia › Re: Rękojmia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.77-254-222-48.
    dynamic.inetia.pl!not-for-mail
    From: Robert Wańkowski <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rękojmia
    Date: Thu, 30 Nov 2023 01:41:12 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <uk8laq$770$2$Robert_W@news.chmurka.net>
    References: <uk7t8e$76v$3$Robert_W@news.chmurka.net>
    <uk8239$co8$3$RTomasik@news.chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: 77-254-222-48.dynamic.inetia.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 30 Nov 2023 00:34:34 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Robert_W";
    posting-host="77-254-222-48.dynamic.inetia.pl:77.254.222.48";
    logging-data="7392"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla Thunderbird
    Cancel-Lock: sha1:CCTotBy4oZDXmAGAKQkgC9mMUFo=
    sha256:ga6NX5ZeVC2FT8rzZpyCUo2q576dDcVaLQDsXnDKfgI=
    sha1:PP4dUHFjKcic8BJ1DoOmCBEkrok=
    sha256:bXt8XeR3CCIzB1DxmBESyV7jGK5exM88E4LOP35eyvE=
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <uk8239$co8$3$RTomasik@news.chmurka.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:844380
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 29.11.2023 o 20:12, Robert Tomasik pisze:
    > W dniu 29.11.2023 o 18:50, Robert Wańkowski pisze:
    >> Laptop nie lądował baterii. Oddałem z tytułu rękojmi.
    >> Odpisali, że zepsuta ładowarka a ta nie jest objęta reklamacją, bo to
    >> element eksploatacyjny.
    >> Dodali, że wysłali do serwisu na diagnozę.
    >> Mijają za 2 dni dwa tygodnie od dostarczenia laptopa do sklepu.
    >> I teraz mogą trzymać w serwisie ile będzie im wygodnie?
    >> Tez zasilacz nie podlega reklamacji dlatego z tytułu rękojmi czy
    >> dlatego, że to zasilacz, czy dlatego, że tak sobie x-com wymyślił.
    >> Teraz co..? Kupić zasilacz, bo mają rację. Napisać, że kupię zasilacz
    >> i zażądam zwrotu kasy?
    >
    > Uważam, ze racji nie mają. Element eksploatacyjny, to przykładowo
    > atrament w drukarce. Trudno ją reklamować z powodu wyczerpania się
    > zapasu. Ale zasilacza ne ubywa przecież w miarę pracy.
    >
    > Natomiast ustaliłbym, ile ten zasilacz kosztuje, bo czasem po prostu
    > szkoda czasu na idiotów.


    Tu nie chodzi o pieniądze (więcej napiszę w odpowiedzi na następną
    wiadomość). Tylko uznałem, że nakłamali i trochę mnie ubodło. Gdyby
    napisali, że kabel przy wtyczce od nienależytego obchodzenia się z nim
    przerwał się, to bym dopuścił taką możliwość i na tym byłby koniec*. Ale
    to, że się wyeksploatował...


    *(bo może jest jakaś żyła do komunikacji laptopa z zasilaczem. Laptop
    reagował na podłączanie zasilacza, ale nie ładował, podczas startu
    pojawiał się komunikat, że laptop nie może się dogadać z ładowarką)


    Robert

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1