  • Data: 2023-11-30 01:41:12
    Temat: Re: Rękojmia
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Uważam, ze racji nie mają. Element eksploatacyjny, to przykładowo
    > atrament w drukarce. Trudno ją reklamować z powodu wyczerpania się
    > zapasu. Ale zasilacza ne ubywa przecież w miarę pracy.
    >
    > Natomiast ustaliłbym, ile ten zasilacz kosztuje, bo czasem po prostu
    > szkoda czasu na idiotów.

    Tu nie chodzi o pieniądze (więcej napiszę w odpowiedzi na następną
    wiadomość). Tylko uznałem, że nakłamali i trochę mnie ubodło. Gdyby
    napisali, że kabel przy wtyczce od nienależytego obchodzenia się z nim
    przerwał się, to bym dopuścił taką możliwość i na tym byłby koniec*. Ale
    to, że się wyeksploatował...

    *(bo może jest jakaś żyła do komunikacji laptopa z zasilaczem. Laptop
    reagował na podłączanie zasilacza, ale nie ładował, podczas startu
    pojawiał się komunikat, że laptop nie może się dogadać z ładowarką)

    Robert