  • Data: 2023-11-30 18:01:24
    Temat: Re: Rękojmia
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 29 Nov 2023 20:12:56 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Uważam, ze racji nie mają. Element eksploatacyjny, to przykładowo
    > atrament w drukarce. Trudno ją reklamować z powodu wyczerpania się
    > zapasu. Ale zasilacza ne ubywa przecież w miarę pracy.

    Jesli to X-kom, to tu są gwarancje
    https://www.x-kom.pl/serwis/reklamacje?section=rekla
    macja-w-sklepie#reklamacja-w-sklepie

    i faktycznie w tej 24m napisali

    8. W przypadku, gdy Produkt posiada baterię (zewnętrzną
    lub wewnętrzną), dodatkowe akcesoria lub matrycę, okres
    gwarancji na te podzespoły lub akcesoria wynosi:
    1) bateria zewnętrzna - 12 miesięcy;
    2) bateria wewnętrzna - 12 miesięcy;
    3) zasilacz - 12 miesięcy;
    4) matryca - 12 miesięcy.

    Mogą? W gwarancji mogą.
    Czy to skraca rekojmię?
    IMHO tak, ale zdaniem lepszych prawników - chyba nie.

    Co ciekawe - w gwarancji 36m zasilacze i matryce skrócone nie są.

    Ale to gwarancja X-Kom, laptop Dell IMO ma gwarancje Dell ..

    > Natomiast ustaliłbym, ile ten zasilacz kosztuje, bo czasem po prostu
    > szkoda czasu na idiotów.

    Niby tak, ale jak w kolejnej wersji rozszerzą listę?
    I bedzie to na drogie podzespoły?

    J.