  • Data: 2023-12-01 14:54:20
    Temat: Re: Rękojmia
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.11.2023 o 14:37, J.F pisze:
    > Dell ma pod spodem na naklejce tzw "Service tag", numerek taki.
    >
    > Trzeba wprowadzic na stronie, bodajze tej
    > https://www.dell.com/support/incidents-online/pl-pl/
    contactus/dynamic?spestate

    > i sie pokaże co Dell o tym sądzi.

    Nie mam jak sprawdzić tych numerków.
    Ale dziś zadzwoniłem do x-com. Powiedzieli, że wysłali do serwisu Della,
    aby ostatecznie potwierdzili, że laptop jest ok a zasilacz uszkodzony.
    Wspomniał, że oni wysłali go w ramach gwarancji.
    Może być tam i jeden dzień, a też może do 21 dni. Powiedziałem, że
    kupimy zasilacz, skoro może to tyle trwać. Radził poczekać. Może jednak
    Dell sam z siebie do ten zasilacz?

    Ja się gubię w tych rękojmiach, gwarancjach, reklamacjach, terminach,
    wyłączeniach i klauzulach.

    Może tą jedną kwestię mi wyjaśnicie, tak z ciekawości.
    Jeżeli ja z tytułu rękojmi zwracam sprzęt do sklepu, to jeżeli uznają
    reklamację to oni (sklep) ma swoją gwarancję od Della i do nich się
    zwrócą o kasę, sprzęt czy też naprawę?
    I od tych 14 dni rusza następny termin na naprawę/wymianę/zwrot kasy?

    Robert