    From: Kamil Jonca <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja u operatora telefonicznego
    Date: Sat, 20 Nov 2004 16:58:39 +0000 (UTC)
    Sender: k...@p...onet.pl@71-bem-1.acn.waw.pl

    Dnia Sat, 20 Nov 2004 16:48:11 +0100,
    osoba podpisana: Wirtualna <w...@s...wp.pl>
    napisała:

    > Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > 3 września weszła ustawa Prawo Telekomunikacyjne
    No właśnie. Której art 106, punkt 2 mówi, że "Jeśli reklamacja usługi
    telekomunikacyjnej nie zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od dnia
    jej złożenia,uważa się, że ta reklamacja została uwzglęniona"

    Czyli przez brak rozporządzenia, zapis tego artykułu byłby martwy? Coś
    mi sie nie chce wierzyć. Zwłaszcza, że rozporządzenie poprzednie, nie
    różni się bardzo od obecnego (z dokładnością do 14/30 dni oraz
    "dwuinstancyjności"). _Nie_ zawiera też wzmianki o przekroczeniu
    terminu. Ta jest zawarta tylko w PT.

    > rozporządzenie wydane na podstawie art.106 ust.4 z dnia 1 października 2004
    > weszło w życie 18 listopada 2004 roku!
    >
    > http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=open&id=
    WDU20042262291

    > par. 8 rozporządzenia brzmi:
    > Reklamacje niezakończone przed dniem wejścia w życie rozporządzenia
    > rozpatruje się na zasadach dotychczasowych

    Czyli niezgodnie z Ustawą PT, ale zgodnie z rozporządzeniem do starej
    ustawy ?

    KJ

    A fanatic is a person who can't change his mind and won't change the subject.
    - Winston Churchill