eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja u operatora telefonicznego › Re: Reklamacja u operatora telefonicznego
  • Data: 2004-11-20 17:27:29
    Temat: Re: Reklamacja u operatora telefonicznego
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Kamil Jonca napisał:


    >>par. 8 rozporządzenia brzmi:
    >>Reklamacje niezakończone przed dniem wejścia w życie rozporządzenia
    >>rozpatruje się na zasadach dotychczasowych
    >
    >
    > Czyli niezgodnie z Ustawą PT, ale zgodnie z rozporządzeniem do starej
    > ustawy ?

    Nie. Ustawa określa maksymalny termin odpowiedzi - dotychczas tego nie
    było. Natomiast reklamacje złożone miedzy dniem wejścia w życie ustawy a
    rozporządzeniem daja dodatkowy atut dla klienta m.in. w formie
    mozliwości odwołania. Tego, niestety, już nie ma. I zobaczymy, jaki
    bedzie cyrk.

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1