eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja u operatora telefonicznego › Re: Reklamacja u operatora telefonicznego
  • Data: 2004-11-20 17:39:15
    Temat: Re: Reklamacja u operatora telefonicznego
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sat, 20 Nov 2004 18:27:29 +0100,
    osoba podpisana: Maciej Bebenek <m...@u...org>
    napisała:
    > Użytkownik Kamil Jonca napisał:
    >
    >
    >>>par. 8 rozporządzenia brzmi:
    >>>Reklamacje niezakończone przed dniem wejścia w życie rozporządzenia
    >>>rozpatruje się na zasadach dotychczasowych
    >>
    >>
    >> Czyli niezgodnie z Ustawą PT, ale zgodnie z rozporządzeniem do starej
    >> ustawy ?
    >
    > Nie. Ustawa określa maksymalny termin odpowiedzi - dotychczas tego nie
    Czyli _przed_ wejściem w życie rozporządzenia, jeśli złożyłem reklamację
    4 września, a operator jej nie rzopatrzył do 5 października to _mogę_
    przyjąć, że została uwzględniona? Gdyby dostał w tym czasie (nie wdając
    się w subtelności z 14 dniami) dostał odmowę, to mógłbym się odwołac do
    "drugiej instancji " u operatora, czego nie mogę obecnie. Czyli wychodzi
    na moje (jeśli chodzi o nierozpatrzenia w ciągu 30 dni) tak ?
    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy http://www.fitness4you.pl
    Ten tekst powstał w nadziei, ze bedzie komuś przydatny, jednak autor nie
    bierze odpowiedzialnosci za skutki wynikłe z jego przeczytania.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 20.11.04 20:36 NEW
  • 20.11.04 21:21 Tapio

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1