eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja u operatora telefonicznego › Odp: Reklamacja u operatora telefonicznego
  • Data: 2004-11-20 20:36:17
    Temat: Odp: Reklamacja u operatora telefonicznego
    Od: "NEW" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik Wirtualna <w...@s...wp.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:cnnpfg$rbe$...@n...news.tpi.pl...
    >
    > Użytkownik "Tapio" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > news:cnmvfj$chr$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > > Przepis juz wszedl chyba z dniem wczorajszym.
    > w dniu 18.11.2004
    >
    > > Ale czy dotyczy to rowniez reklamacji zlozonych przed tym jak to weszlo
    w
    > > zycie? Bo ja wyslalem pisemna reklamacje 13.11.04 i nie wiem czy mnie to
    > > dotyczy?
    > nie - patrz mój drugi post
    >
    > > A co jest potwierdzeniem tego ze ja wyslalem taka reklamacje? (bo ja mam
    > > tylko potwierdzenie nadania listu)
    > jest to potwierdzenie nadania, ale nie jest to potwierdzenie złożenia
    > reklamacji - oświadczenie musisz doręczyć (tu potrzebna jest zwrotka
    > (potwierdzenie odbioru)).

    No wlasnie..
    Zwykle stosuje sie tylko polecony/potwierdzenie nadania.
    Prosze zobaczyc art. w Przegladzie Sadowym z wrzesnia.

    Mnie natomiast interesuje (tak troche po dzieciecemu..) ze przeciez mozna
    wyslac z potwierdzeniem nadania (odbioru) cokolwiek np. pusta kartke, z
    ktorej odbiorca wcale nie dowie sie o zadnej reklamacji, a na nasz korzysc
    bedzie plynal termin od ustosunkowania sie..
    Moze przeprowadzac dowod na to ze dostal biala kartke :), ale jak Wy to
    widzicie w praktyce?

    pozdrawiam
    mdr


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1