    From: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja u operatora telefonicznego
    Date: Sat, 20 Nov 2004 16:52:31 +0100

    Użytkownik "Tapio" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:cnmvfj$chr$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Przepis juz wszedl chyba z dniem wczorajszym.
    w dniu 18.11.2004

    > Ale czy dotyczy to rowniez reklamacji zlozonych przed tym jak to weszlo w
    > zycie? Bo ja wyslalem pisemna reklamacje 13.11.04 i nie wiem czy mnie to
    > dotyczy?
    nie - patrz mój drugi post

    > A co jest potwierdzeniem tego ze ja wyslalem taka reklamacje? (bo ja mam
    > tylko potwierdzenie nadania listu)
    jest to potwierdzenie nadania, ale nie jest to potwierdzenie złożenia
    reklamacji - oświadczenie musisz doręczyć (tu potrzebna jest zwrotka
    (potwierdzenie odbioru)).

    poza tym nas interesuje, kiedy reklamacja została złożona (czyli kiedy list
    dotarł do operatora, gdyż od tego dnia liczy się termin 30 dni)

    p.
    W,