  • Data: 2016-02-11 19:11:41
    Temat: Re: Reklamacja dysku zewnętrznego.
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.02.2016 o 18:08, Jacek pisze:

    > Byłeś blisko, to X-kom
    > przez k, jak .....
    > Jacek

    No to tym bardziej uważam, że warto spróbować zaapelować do rozumu.
    Jak dotąd miałem u nich bardzo pozytywne wrażenia, zwłaszcza z obsługi.
    Dlatego można by zaryzykować stwierdzenie, że opinia powinna mieć dla
    nich na tyle duże znaczenie, żeby "upierdliwego" klienta potraktować
    rozsądnie. Pewnie w 99% przypadków klient grzecznie i bez dyskusji
    wykonuje polecenia, niezależnie od tego że to sklep jest dla klienta a
    nie odwrotnie...

    W każdym razie - ja bym tak zrobił. Parę razy już się przekonałem, że
    internetowy pręgierz ma swoją moc...
    A jeżeli nie pomoże, to przynajmniej sobie ulżysz i będziesz mógł sam
    sobie powiedzieć, że próbowałeś walczyć z imbecylizmem :D