eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja dysku zewnętrznego. › Re: Reklamacja dysku zewnętrznego.
  • Data: 2016-02-12 17:19:06
    Temat: Re: Reklamacja dysku zewnętrznego.
    Od: "G.S." <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Fri, 12 Feb 2016, Mateusz Bogusz wrote:

    > (stany magazynowe w tymże sklepie) i tego że musiał być sprowadzony z innego
    > oddziału (miasta), po zapłacie z góry (za wysyłkę) przy zakupie zostałem
    > poinformowany że muszę go sobie odebrać jednak w oddziale. Na miejscu
    > wywiązała się dyskusja, że jednak nie odbieram towaru zakupionego przez
    > internet, a kupuje go właśnie teraz. Wcześniejszą zapłatę sprzedawca nazwał
    > zaliczką.

    No i jest tu trudność - jaka była *umowa*.
    Wg prawa możliwe było zarówno zawarcie umowy zobowiązującej do sprzedaży
    (jak w oddziale będzie dysk, a Pan tam będzie z pieniędzmi, to go
    sprzedamy) jak i samej sprzedaży.
    Żeby nie było - ostatnio spotkałem się "z drugiej ręki" (osoby która
    próbowała kupić telefon komórkowy) z opisem przypadku, kiedy możliwa
    była wyłącznie pierwsza opcja. Nie jest oczywiste, że samo uzgodnienie
    kwoty jest ofertą sprzedaży :(, trzeba mieć na to "kwit".

    > Podziękowałem i nie odebrałem. A mailem i pocztą zażądałem zwrotu gotówki na
    > podstawie przysługujących wtedy 10 dni.

    Prawo działa obosiecznie i "kara" za zaprezentowanie odmiennego
    stanowiska wygląda na zasadną :)

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1