eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja aparatu fotograficznego ! › Re: Reklamacja aparatu fotograficznego !
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.c
    om!feeder01.blueworldhosting.com!peer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-
    media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.co
    m!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrad
    a.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 28 Jul 2014 15:12:07 +0200
    From: fifak <f...@o...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja aparatu fotograficznego !
    References: <53d4e0b9$0$2244$65785112@news.neostrada.pl>
    <53d4e0b9$0$2244$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <53d51ea9$0$2235$65785112@news.neostrada.pl>
    <53d550c8$0$2360$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <53d550c8$0$2360$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 140728-0, 2014-07-28), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 27
    Message-ID: <53d64c27$0$2241$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-65-28-63.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1406553127 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2241 89.65.28.63:49257
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2346
    X-Received-Body-CRC: 1663828904
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:740335
    [ ukryj nagłówki ]



    sorry, wszystko już w temacie przeczytałem ale każda sprawa nigdy nie
    jest taka sama i pytam dla upewnienia się w tej konkretnej sytuacji żeby
    głupka z siebie nie robić jak pójdę do sklepu


    jest jeszcze taki problem: jak składałem reklamację z tytułu
    niezgodności towaru z umową to dali mi do podpisania coś co uważałem za
    potwierdzenie przyjęcia reklamacji z ich systemu informatycznego, w tym
    "potwierdzeniu" jest punkt: "INFORMUJEMY ŻE SPRZĘT WYSYŁANY JEST NA
    EKSPERTYZĘ DO ZEWNĘTRZNEGO AUTORYZOWANEGO SERWISU I NIE MAMY WPŁYWU NA
    CZAS REALIZACJI ZLECENIA..."


    Czy to oznacza że oni już mnie z automatu poinformowali o działaniu w
    sprawie mojej reklamacji???? czy ten termin 14 dni jest aktualny?

    PYTAM bo dowiedziałem się innymi kanałami że wysłali mój aparat do
    naprawy wbrew temu co ja wyraźnie napisałem: "WYMIANA NA NOWY"

    Z tego co czytam w necie to ja decyduje o sposobie reklamacji
    niezgodności z umową - czy ma to być naprawa czy wymiana na nowy bo
    gdybym chciał ten aparat dalej naprawiać to oddał bym na gwarancje a nie
    na niezgodność towaru z umową


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1