eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja aparatu fotograficznego ! › Re: Reklamacja aparatu fotograficznego !
  • Data: 2014-07-28 15:12:07
    Temat: Re: Reklamacja aparatu fotograficznego !
    Od: fifak <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    sorry, wszystko już w temacie przeczytałem ale każda sprawa nigdy nie
    jest taka sama i pytam dla upewnienia się w tej konkretnej sytuacji żeby
    głupka z siebie nie robić jak pójdę do sklepu


    jest jeszcze taki problem: jak składałem reklamację z tytułu
    niezgodności towaru z umową to dali mi do podpisania coś co uważałem za
    potwierdzenie przyjęcia reklamacji z ich systemu informatycznego, w tym
    "potwierdzeniu" jest punkt: "INFORMUJEMY ŻE SPRZĘT WYSYŁANY JEST NA
    EKSPERTYZĘ DO ZEWNĘTRZNEGO AUTORYZOWANEGO SERWISU I NIE MAMY WPŁYWU NA
    CZAS REALIZACJI ZLECENIA..."


    Czy to oznacza że oni już mnie z automatu poinformowali o działaniu w
    sprawie mojej reklamacji???? czy ten termin 14 dni jest aktualny?

    PYTAM bo dowiedziałem się innymi kanałami że wysłali mój aparat do
    naprawy wbrew temu co ja wyraźnie napisałem: "WYMIANA NA NOWY"

    Z tego co czytam w necie to ja decyduje o sposobie reklamacji
    niezgodności z umową - czy ma to być naprawa czy wymiana na nowy bo
    gdybym chciał ten aparat dalej naprawiać to oddał bym na gwarancje a nie
    na niezgodność towaru z umową


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1