  • Data: 2014-07-28 16:45:03
    Temat: Re: Reklamacja aparatu fotograficznego !
    Od: fifak <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sprawa się mocno zmieniła bo właśnie dostałem odpowiedź nadaną w
    terminie tych 14 dni, tylko następne problemy:

    odpisali mi że moją reklamację niezgodności z umową rozpatrzyli
    negatywnie gdyż aparat posiada usterkę którą są w stanie usunąć i
    wysłali aparat do serwisu

    jak to się ma do zapisu że jeżeli wada towaru ujawniła się:

    "przed upływem 6 miesięcy od momentu zakupu, to domniemuje się, że
    niezgodność miała miejsce już w chwili wydania towaru." ?

    Ponadto aspekt samowolnej zmiany działania sprzedawcy, internet twierdzi:

    "o wyborze naprawy lub wymiany decyduje konsument...Sprzedawca jednak
    nie powinien sam zadecydować, że zamiast wymiany towaru na nowy naprawi
    go bez naszej zgody...Sprzedawca nie będzie musiał wymieniać towaru na
    nowy tylko wtedy, gdy nie jest to możliwe albo wymaga nadmiernych
    kosztów i sprzedawca to udowodni "