  • Data: 2014-07-29 15:07:55
    Temat: Re: Reklamacja aparatu fotograficznego !
    Od: fifak <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co najwyżej negatywnie rozpatrzyli wniosek o wymianę na nowy, ale
    > reklamację uznali?

    dokładnie tak, wymiana jest niemożliwa bo oni są w stanie naprawić
    usterkę - autoryzowany serwis usunął wadę poprzez kolejną wymianę "płyty
    głównej"

    serwis poprzez dwukrotną wymianę płyt głównej w ciągu 4 miesięcy od
    zakupu potwierdza że sprzęt jest wadliwy

    tylko ja twierdzę że sprzęt się nie zepsuł w trakcie użytkowania tylko
    wada istniała w chwili wydania sprzętu, ponadto pozostaje bez aparatu w
    najniekorzystniejszym do tego okresie (wakacje) więc jest to dla mnie
    narażenie na "znaczne niedogodności"?

    skoro tak to chciałbym teraz zwrotu kasy...