  • Data: 2014-03-06 18:27:59
    Temat: Re: Reklamaca - ułamany PIN - odrzucenie
    Od: "ww" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:XnsA2E8B1E463EDDbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik ww w...@o...pl ...

    > Chce być uczciwy.
    > Kupiłem urządzenie, zepsuło się, oczekuje naprawy, ktora pewnie kosztuje
    > 50zł.
    > Skoro firma robi ze mnie debila, to zanim opisze całą sytuacje na
    > wszelkich
    > portalach porównarkowych i opisujących sprzet to chce wykorzystac inne
    > możliwości.

    Nie ma innych możliwości. Jak się nie da po dobroci to zapomnij. Możesz
    próbować
    sądu polubownego przy izbie handlowej ale jeśli oni idą w zaparte to zdania
    nie zmienią.

    > Ale chciałem teżwiedzieć, czy mój zdrowy rozsadek słusznie mi podpowiada,
    > ze jeżeli normalnie wkładam łądowarkę a pomimo tego piny sięwyłamują to
    > pomimo tego ze to jest USZKODZENIE MECHANICzNE to jednak spowodowane wadą
    > urządzenia ize to podlega pod ustawe.

    Ustawa nie mówi o żadnych uszkodzeniach mechanicznych lub niemechanicznych.
    Urządzenie
    ma być zgodne z umową (czyli robić to co miałeś obiecane, że będzie robiło).
    Jak się nie da
    naładować i przez to nie działa to należy przyjąć, że tego nie robi.

    > Bo obecnie sklep nie mówi: sam pan zespuł.
    > Sklep mówi - uszkodzenie mechaniczne wiec nie podpada pod ustawe i nawet
    > nie bedziemy sie nad tym zastanawiac.

    To bzdura.