eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamaca - ułamany PIN - odrzucenie › Re: Reklamaca - ułamany PIN - odrzucenie
  • Data: 2014-03-06 21:38:15
    Temat: Re: Reklamaca - ułamany PIN - odrzucenie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik ww w...@o...pl ...

    >>> Dać sobie spokój. Ty możesz twierdzić co chcesz a oni mają 15
    >>> świadków, że "TO TAK
    >>> JUŻ BYŁO". Chcesz szukać rzeczoznawców, przeprowadzać eksperymenty
    >>> procesowe ?
    >>
    >> Bo obecnie sklep nie mówi: sam pan zespuł.
    >> Sklep mówi - uszkodzenie mechaniczne wiec nie podpada pod ustawe i nawet
    >> nie bedziemy sie nad tym zastanawiac.
    >
    > Co znaczy "obecnie nie mówi" ? Jak brzmi pierwsza, oficjalna, pisemna
    > odpowiedź
    > na pismo reklamacyjne ?
    >

    Odp. 1.
    Port USB uszkodzony w sposób mechaniczny, uszkodzenia mechaniczne według
    zapisu warunków gwarancji PUNKT 14 nie są objęte gwarancyjną.

    No to wyjasniłem, ze gwarancja nie ma tu nic do rzeczy bo reklamowałem z
    ustawy.

    Odpowiedz nr 2 była próbą powtórzenia nr 1.

    Znów wyjasniłem na co sie powoluje.

    Odpowiedsz nr 3 (juz w dośc niegrzecznym tonie) zawierała miedzy innymi
    zdanie:

    Ustawa Konsumencka nie chroni klienta od uszkodzeń mechanicznych więc
    proszę się na nią nie powoływać.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1