  • Data: 2014-03-06 19:00:33
    Temat: Re: Reklamaca - ułamany PIN - odrzucenie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ww w...@o...pl ...

    > Nic nie udowodnisz. Gdyby to się chociaż stało po tygodniu albo
    > miesiącu. Ale nie
    > po roku.

    Ale to chyba nic dziwnego, ze jak zastoswali złe materiały to one uległy
    uszkodzeniu zmeczeniowemu po dłuższym czasie o nie od razu?

    Może np. przewidzieli urządzenie na 100 podłączeń ładowarki a jak
    podłączyłem ponad 100 to padło? Liczba z kosmosu - wydaje mi się, ze
    uzywałem znacznie rzadziej tego urządzenia. Może z 50 razy?