  • 1. Data: 2003-07-17 08:55:19
    Temat: Re: Regeneracja Tonerów - PROMOCJA !!!
    Od: "Olgierd" <c...@w...pl>

    Wielce Czcigodny Rejestr.pl b...@r...pl popełnił następującą
    wiadomość bf5ahm$nq3$...@a...news.tpi.pl:

    > Firma nasza zajmuje się profesjonalną regeneracją kaset drukujących do
    > drukarek laserowych.
    > Mariola Krasowska
    > Rejestr.pl

    PLONK!

    --
    Olgierd

  • 2. Data: 2003-07-17 09:09:42
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl>

    Użytkownik "Rejestr.pl" <b...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Firma nasza zajmuje się profesjonalną regeneracją kaset

    ROTFL. Musi to byc bardzo profesjonalna firma skoro sobie nie potrafi
    ustawić daty na komputerze.:-)

    HaNkA

  • 3. Data: 2003-07-17 10:04:29
    Od: "ST-X" <s...@o...pl>

    Haniu, zapewniam Cie, ze bylo to celowe przesuniecie daty. :-)

    pzdr,
    ST-X

  • 4. Data: 2003-07-17 15:23:14
    Od: "erbe" <d...@p...wp.pl>

    WYP..... MI Z TYM !@$#^&%* SPAMEM!!!!!!!!!!!!

  • 5. Data: 2003-07-17 15:24:48
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl> napisał
    w wiadomości news:bf5p6i$7tk$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > ROTFL. Musi to byc bardzo profesjonalna firma skoro sobie nie potrafi
    > ustawić daty na komputerze.:-)

    Haniu C "F" ANIACZEK. jaka dokladna data, taka i dokladna regeneracja
    tonerow.
    pozdr
    ssj5

  • 6. Data: 2003-07-17 15:36:35
    Od: "Iza z DANIELA" <i...@n...gazeta.pl>

    Wyalienowana jednostka przedstawiająca się jako
    erbe <d...@p...wp.pl>
    napisała:
    > WYP..... MI Z TYM !@$#^&%* SPAMEM!!!!!!!!!!!!

    Nie zniżaj sie do poziomu, szkoda zdrowia
    I boli czytelników takich jak ja co nie piszą , tylko czytają.
    pozdrawiam.

    --
    Iza z Daniela w Ustroniu
    www.hoteldaniel.com.pl

  • 7. Data: 2003-07-18 04:59:06
    Temat: Regeneracja Tonerów - PROMOCJA !!!
    Od: "Rejestr.pl" <b...@r...pl>

    Szanowni Państwo!

    Firma nasza zajmuje się profesjonalną regeneracją kaset drukujących do
    drukarek laserowych.
    Informujemy, iż jeszcze do 18lipca trwa promocja na regeneracje tonerów do
    następujących drukarek:

    HP 4L/5L/6L/5P/6P/1100/1200 series

    Koszt regeneracji jednej sztuki wynosi 95zł brutto.
    Aby skorzystać z promocji należy zamówić regenerację min. 3 kaset.
    Firma nasza regeneruje kasety drukujące do 90% drukarek laserowych
    dostępnych na Polskim rynku.

    Zregenerowane kasety wysyłamy na nasz koszt. Na nasze tonery udzielmy
    pisemnej gwarancji.

    Z A D Z W O Ń I Z A M Ó W - 058 685-70-88 lub za
    pośrednictwem poczty elektronicznej : b...@r...pl

    Mariola Krasowska
    Rejestr.pl

  • 8. Data: 2003-07-18 08:53:07
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Iza z DANIELA" <i...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > erbe <d...@p...wp.pl>
    >
    > Nie zniżaj sie do poziomu, szkoda zdrowia
    > I boli czytelników takich jak ja co nie piszą , tylko czytają.

    Nie karmić Trolla! EOT.